21 Temmuz 2009 Salı

İşte Buna Çok Güldüm


Bugün Hocam.com'a girdim ve vakit öldüreyim diye ordaki testlerden çözeyim dedi. Testlerden biri "Erkekler ne söyler, kadınlar ne anlar" konusu üzerine hazırlanmıştı ve benden önce çözenlerin yaptığı yanlışlar da vardı testte. Dedim bende bir çözeyim bakayım ne çıkıcak. Ve test sonucunda ful çektim.

Ve ondan öncesinde çözdüğüm testte de 5 yanlışım olması  ve erkekler konusundaki bu testte soruları yanlışsız yapmam da erkeklerin ne demek istediklerini gayet net anladığımı açıkca gözler önüne seriyor. (örneğin bir erkeğin sizin kız arkadaşınıza yazık kızcağız yalnız kaldı, o da bizimle takılsın, demesinde erkek arkadaşınızın kendince kızcağız sıfatıyla [ki acıma duygusunu öne çıkarma hat safhada] nitelendirdiği kıza gizli gizli sulanmasını anlamak gibi)

Belki de bu yüzden sap geldik balta gidiyoruz. (mu acaba). Demek ki mutlu bahtiyar bir ilişki için erkeklerin asıl demek istediklerini anlamamak lazım. Yani en hayra geçeni bu! Evet evet bu!

2 kişi ahkam kesmiş:

birkadin dedi ki...

ben de mumkunse anlamak istemiyorum, ama onlar bizi anlamak icin yirtinabilirler :)

.. dedi ki...

hahaha:)

süpersin