27 Ağustos 2009 Perşembe

Asiyim, Blog Yazarıyım , Anladın mı?

Şu blog olayına gireli beri (yaklaşık 3 aya yakın oluyor) bir çok bayan blog yazarının sayfasını gezdim, dolaştım.

Çoğunun blogunda en çok dikkatimi çeken şey, bloglarında asi bir havanın varlığı oldu. Siyah fon üzerine karalanmış beyaz yazılar, şizofrenik, psikopat, deli, melankoli, çatlak kelimeleri geçen blog site isimleri. Hatta bazılarında argo ve küfürlü sözcükler ve profillerinde bulunan yırtıcı bir foto.

"Recep İvedik'in agresifim , kompleksliyim, ekşi sözlük yazarıyım" felsefesini bloglarında var gücüyle yaşatmaya çalışan bu kadınlar, blog ortamında gerçekten farklı bir hava estiriyorlar. Gerçek hayatta kaçı böyle bilmiyorum ama onların yazılarını okumanın da ayrı bir zevkli olduğu kesin.


2 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

ya o diil de
siyah oje sürmesin kızlar
emo gibi ne o öle?
kirli duruyor

ayşa dedi ki...

hani 4-5 sene önce sürülüodu, modaydı falan ama şimdi sürüpte gezmenin bi anlamı kalmadı :D hee bide güzelim suratlarının her yerine piercing takıp gezmesinler emocanlar , hele bide dile takmıoar mı :S:S ıyyyyyyy