31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ayrılık Rüzgarları Hat Safhada


Ne oldu anlamış değilim. 4 bir yandan ayrılık haberleri çalkalanıyor kulağıma. Noluyo bu millete!!

Bahar geliyor her yerde el ele çiftler, havada aşk kokusu mu ne var ya işte o aromadan. Sonra sonbahar geliyor, başlıyor herkes ayrılmaya. Aşk enerjisini ,güneş ısısından mı alıyodur nedir anlayamadım bu mevzuyu. İki saat kadar önce kız arkadaşımla konuştuk Msn'den. Mutlu Oldum Derken başlıklı yazımda zaten kısaca bu ilişkinin gidişatından ve ayrılığa doğru nasıl sürüklendiğinden bahsetmiştim. Son aldığım habere göre kız arkadaşım sevgilisinden ayrılmış. Hem de ne ayrılmak hakaretlerle, aşağılamalarla. İşler artık son raddine varınca birbirlerini karşılıklı Msn ve Facebook listelerinden silmişler. Arkadaşım "oh be kurtuldum!" havalarında ama eminim ki içi çok yanıyordur.

Yanmaz mı hiç! O kadar değer ver ve sev, sonra karşılığında gelişen olaylara bak!

Hadi bakalım sıkıysa birine güven de, yeni bir ilişkiye başla. Adamı resmen karşı cinsten soğutuyorlar yahu !?!?!?

9 kişi ahkam kesmiş:

By Ouz dedi ki...

Yaz bitiyor.E haliyle yaz aşklarıda bitiyor..Normaldir.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

İşin kötü yanıda kimse mevsimlik aşk diye başlamıyo, ama bi bakıyosun ilişkiye biçilen ömür o kadarmış..

By Ouz dedi ki...

Aşklar gelir geçer..En tadında yaşamak istiyorsan platonik olucak :) Ben bıktım artık aşk meşk hep birileriyle beraberdim.Şimdilerde uzaktan sevmenin hazzını yaşıyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Lise çağından platonik aşk çok fazla yaşıyan biri olarak , diyorum ki o da çok zor, çünkü platonik aşkını başka kızla görünce dünya başına yıkılıyo insanın ve kendini salak gibi hissediyor . :) En güzeli yanlızlık valla, ne platonik, ne de karşılıklı aşk :)

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

artık düzgün erkek/erkekler için de düzgün kadın bulmak çok zor. bitiyor bi şekilde. nasıl oluyosa bir haftadan fazla sürmüyor benim ilişkilerim
sorun nerde kimde bilmiyorum

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bende de aynısı oluyo cnm , merak etme. Bir insanın en uzun ilişkisi 5 ay olur mu, benimkiler de bir türlü yürüyemiyo işte

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

o kadar da diil beee bi keresinde 1 yıl 2 ay sürmüştü
onu da aldattım.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yazık olmuş çocuğa :D

FFatiHH dedi ki...

30 Ağustos 2009 Pazar bu yazının tarihi...ee malum SonBahar geldi..

yaz aşkları tartışılır amaa sonbaharın ayrılık mevsimi olduğu tartışılmaz...
nedenini bilmiyorum...
Sonbahar Yaprak Dökümüüüüü :))