30 Ağustos 2009 Pazar

Mimlemeceye Devam

Junkie sayfasında yanlızca beni mimlemiş sağolsun.  Mimin konusu ise "kendini nasıl tanımlarsın?" gibi bir şey. Haydi bakalım başlıyorum tanımlamaya.


Dostlarımın tabiriyle her daim hayatla dalga geçmeyi bilen, destekçi bulduğum sürece her türlü haltı yemeye hazır, çok iyi dert dinleyen, nasihat eden, deli dolu bi hatunum. Hayatlarında ben varsam, her daim yanında olduğumu bilirler.

Anneme göre hayatının anlamı, pasaklı, bir o kadar da bildiğinden şaşmaz, çenebaz ama en ağır basanı tam bir ana kuzusuyum.

Kendime göre ise;


Sevdiklerine fazlasıyla değer veren, onlar için elinden gelen herşeyi yapabilen biriyim de aynı zamanda. Her ne kadar her zaman verdiklerimin karşılığını alamasam da.


Fazla iyimserim. Asla bir şeyin olumsuz sonuçlanabileceği ihtimalini düşünmem, ucunda hayal kırıklığı yaşayabileceğimi bilsem dahi.


Mor beni en iyi ifade eder renk, lila da vazgeçilmezim. Özelliklerde mor çantalara karşı büyük bir zaafım var.


İdeallerime bağlıyım, ondandır ki lisenin tee en başından beri reklamcılık isteyip, şu an
idealim olan bölümde okumam.

Çok inatçıyım, haksız bile olsam, burnumun dikine giderim.


Dostlarımla olmayı da çok severim, ara sıra yanlız kalıp kafa dinlemeyi de.

Sinirlendimi gözüm hiç bir şeyi görmez, sesim kısılana kadar bağırır, orayı burayı tekmeler sonra da oramı buramı incitirim.

Son olarak tam bir koç kızıyım, öncü olmayı çok ama çoook severim.

Sıra beni mimlediğim blogcuda. Renkli kişiliğiyle yazılarını zevkle okuduğum , iki tane dövmesi olan kızı mimliyorum.

0 kişi ahkam kesmiş: