24 Ağustos 2009 Pazartesi

Tee Newyork'ta Bir Dost


Liseden uzun zamandır görüşemediğim Pelin adlı arkadaşımla az önce Msn'de konuştuk. Konuşmayalı uzun süre olmuş ve konuşulacak konu çok, dedikodu ise boldu. Pelin Mersin'de Turizm Otelcilik'te okuyordu. Şimdi ise Newyork'ta "Work and Travel" denen organizasyonda staj yapıyormuş.

Nasıl özendim anlatamam. Mayısta gitmiş ve Eylül'e kadar ordaymış. Keşke dedim bende gidebilsem ve Erasmus'u (öğrenci değişim programı) ciddi ciddi düşünmeye başladım. Kamera açtık, karşılıklı konuştuk Pelinle. Pelin yine aynı Pelin'di ve lisede nasıl bıraktıysam aynı öyle duruyor karşımda. Konuştuğumuzda orada gündüzmüş ve bana camdan dışarısını gösterdi az da olsa böbürlenerek. Daha sonra ise "az sonra işe gideceğim" diyerek apar topar çıkmak zorunda kaldı Msn'den. Bir restauranta hosteslik yapıyormuş bir kaç aydır.

Kısacası, yıllarca arkadaşlık ettiğim bir kişinin uzun bir aradan sonra dünyanın diğer bir ucundan senelerin eskitemediği samimiyetiyle beni karşılaması oldukça ilginç ve bir o kadar da mutlu edici geldi bana.

0 kişi ahkam kesmiş: