12 Eylül 2009 Cumartesi

Aşkımsın Çikolata

İki gecedir çikolata krizlerindeyim çok fena. Birde uygunsuz saatler çekiyor hep canım. Dün saat 1'de tuturdum canım çikolata istiyor diye ama o saate çoğu yer kapalı tabii .

Annemin de "evde kazandibi var bugün aldım hazırlardan, istersen onu yap" demesi olayı daha da çıkmaza soktu benim gözümde. Çikolatayla kazandibi arasında nasıl bir ilişki kurulabilirdi ki  "anne benim canım kola istiyor "a cevap olarak "aa ne kolasıymış o, dolapta karpuz var onu ye" cümlesiyle cevap veren zihniyettin içinde buluverdim bir anda kendimi. Bu sabah ise öğlene doğru kalktığımda ise ne göreyim canım annem akşamki olay içine oturmuş olacak ki gitmiş marketten iki tane çikolata almış ve yatağımın başucuna koymuş.
Anneler can değilse, nedir?
 


3 kişi ahkam kesmiş:

... dedi ki...

Olacak şey mi bu yağmurda Ayşa? Çikolata denir mi hiç aaaa! Nutella tarzı kavanozda bi'şeyleri eksik etme evden;)

stickman dedi ki...

ehehhihihi :)
önceki gece de benim tuttu çikolata krizim. böyle evin içinde uyuşturucu madde bağımlısı gibi dolanıp duruyodum. sonra kendimi duvardan duvara attığımı farkettim. baktım olmayacak böyle, üşengeçliğimden de kurtulup markete koştum. saat 22:30 filandı. 10 tane dido kaptım geldim. hepsini tükettim. bazen hayvanlaşırım böyle. sonra rahat bi nefes alabildim. ne acayip bişi şu çikolata.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Afet-i Devran'cım tavsiyeni göz önünde bulundurucam kesinlikle :) Nutella, Çokokrem allah ne verdiyse bulundurcam artık mutfakta :))

Stickman sende bendensin desene.. Ama Allahtan 10 tane dido tüketecek kadar nefis yok bende :D İşin garip yani normalde ekşi, tuzlu seven birisiyimdir tatlı çok fazla aramam ama. Kriz işte bir geldimi pir geliyor. :)