27 Eylül 2009 Pazar

Dilime Dolananlardan-4

Senin Gibi..


Küçük bir an için
Ait olmak için
Eski asklar gibi
Kapinda.
Yalniz bir gün için,
Nefes almak için
Kanarken avuçlarim
Karsinda.
Üzerimde sevdigin mavi elbisem,
Sensiz geçirdigim günlerden
Senin gibi beni kimse sevmedi
Dönmedin
Gittigin yerden geri
Senin gibi beni kimse sevmedi
Bekledim
Gittigin günden beri

4 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

beklemeni bekleyenleri bekletme..unut gitsinn

Unknown dedi ki...

Şarkının sözlerini okuyunca "ben bu şarkıyı bir yerden hatırlıyorum" dedim :) Önce nedense aklıma Özlem Tekin geldi. Sonra şarkıyı dinledim bir Özlem Tekin cover'ı olduğunu düşündüm. Elektronik müzik ve vokal de benziyor. Sonra şarkının eski olduğunu anladım ve hatırladım :) Lise yıllarımdan kalma bir şarkı. Ozamanlardan başlamıştı farklı müzklere ilgim. Ama Aylin Aslım'ın son yıllardaki çıkışında hiç hatırlamamıştım eskiden böyle bir şarkısının olduğunu.

Geçen gün bir arkadaşımla Aylin Aslım sohbeti geçmişti de eleştirmiştim, bak şimdi sevmeye başladım :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Fd şarkıda birine gönderme yok :) hoşuma gittiği için yazdım :))

FFatiHH dedi ki...

tamam bişey demedimm...ya biraz da göderme varmış gibi yapsana.. :))) şaka. Tmm sen öyle diyosan öyledir... :)