16 Eylül 2009 Çarşamba

Durak Arası Aşklar


Herkes hayatında mutlaka bir kez dahi olsa birisinden hoşlanmıştır. Otobüste, dolmuşta ya da metroda...

Otobüste gördüğün her hangi birine ayak üstü tutabilirsin. Özellikle de okul otobüslerinde çok yaşanır bu. Çoğu zaman platonik olur ve iç içten yaşarsın bu aşkı. Otobüste onu görünce elin ayağına dolaşır ve ne yapacağını şaşırırsın. En ufak şeylere umut bağlarsın, sana ayak üstü atacağı bir bakışa kendince anlamlar yüklersin.O gün otobüse binmese telaşlanır merak edersin. İçin içini yer "Acaba hasta mı, başına bir şey mi geldi" diye.

Aynı şey benim de başıma geldi, lise bire gidiyorum tabii o zamanlar. Platonik aşık olduğum çocuk da benim gibi belediye otobüsüyle gidiyordu okula. Hala aklımdadır, benden 2 durak sonra biniyordu otobüse. Binince bendeki heyecanı görmeniz lazım. Adeta elim ayağıma dolaşıyordu. Hele bir gün otobüste ayakta dikilirken o tam arkamda dikildi. Bir de öyle bir parfüm sıkmış yok böyle bir koku. Allah'ım heyecandan neredeyse bayılacaktım. Gözümde resmen ilah haline getirmiştim çocuğu. Öyle ki yanlışıkla falan bassa düşüp bayılacağım.

Bir süre sonra otobüsten elini ayağını çekti ve binmemeye başladı. Bende bir hüzün, bir depresyon. Samet'in (evet adı buydu) son sınıfta olduğunu ve mezun olacağını duyunca ise intiharın eşiğindeydim artık. Ne yapıp edip ona ulaşmam lazımdı. Bir gün Msn'deyken çocuğun ismi soyadından kendimce Msn adresi kombinasyonları oluşturmuştum bir umut. Olur ya belki tutar ve karşıma platonik aşkım çıkıverirdi. Ve aynı gün eklediğim adres online oldu.,Gerçekten de karşımdaki Samet'ti.

Uzun bir süre Msn'de konuştuk. Sonra da telefonda devam etti mesajlaşmalarımız. Aldığım haberlere göre çıktığı yokmuş ve üstüne üstlük soranlara da  "Ayşenur diye bir kız var okuldan onlara konuşuyoruz ama çıkmıyoruz henüz". Daha umutlanmıştım tabii ki bunu duyunca.

Daha sonra Samet Öss'ye girdi ve istediği üniversiteyi (İtü) kazanamadığı için tekrar sınava hazırlanmaya karar verdi. Bir sene daha konuştuk Msn'de, telde, yüz yüze de görüştük daha sonraları. Çıkmasak da çok iyi arkadaşım oldu ve her zaman beni dinleyen biri oldu benim için.

Ayy ne çok konuştum, yani demem o ki; Bir gün otobüste ayaküstü aşık olduğun biri gün gelir arkadaşın yada sevgilin olabilir.

http://www.otobustegordum.com/ => bu site de durak arası birilerine aşık olup, bir türlü açılamayanlar için. Denemekte yarar var. ;)



1 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

evet aynı yolun yolcusuyuz durumu bu.
Sanki o otobüste birlikte seyehat etmekle kaderlerin keşistiği sanılıyor.herkesin birbirine sempatiyle baktıgı otobüslerde çekilen çilede aradaki bağa yardımcı olur.
İlk önce inen kişi o bağlandığı platonik aşkına son bir defa bakar ve yüzündeki ifade şunu söylemektedir
"Allah KURTARSIN bİTANEM BEN BURDA AYRILMAK ZORUNDAYIM.bİLİYORUM yARIN YİNE BURDA BULUŞAÇAGIZ belki ben bu kez daha arkalarda kalıcam .Belki durmadan verilen direktiflerle arakalara doğru ilerliycem ama şunu bilki sevgilim senin oturdugun koltugun demirlerine tutunmayı bile bana çok gören hainler senin kokunu benden uzat tutamayacaklar.Bizi ayıran duraklar utansın.Yarın seni yine bekliycem.Aynı durakta.Kal sağlıcakla."

biri bağırır..
+ ne bekliyon lan insene aşşağı.

:)))