12 Eylül 2009 Cumartesi

Mim Varmiş, Mim Yokmuş

Elime geç de olsa gn hanımcığımın mimi ulaştı. Bu mim konusu bana lisede doldurduğumuz lise anketlerini hatırlatmadı değil. Neyse daha fazla gecikmesine müsade etmeden, hemen başlıyorum yazmaya.

- Niçin blog yazarsınız?
Uzun zamandır aklımdaydı kendime ait blogumun olması. Sadece bana ait şeyler. Benim fikirlerim, benim içimden geçenler ve benim klavyemden dökülenler. Ve bir gün aniden yani blog açmaya karar verdiğim o malum gün, çok daha iyi bir karar verdiğimi anladım.

Nil'in dediği gibi "İyi ki Yapmışım!"
- Son zamanlarda hiç vakit ayırmadığınız bir uğraş?
Bunun cevabı kesinlikle yarım kalan ve kitaplığımdan bana melül melül bakan romanlarım olmalı.
- Şuanda imkanınız olsada gerçekleştirebileceğiniz bir eylem?
Şu an İzmirde yağmur yağıyor. Herhalde en yakın dostlarımla Çeşme'de yağmurda denize girmek müthiş bir şey olurdu.
-Hayatımda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey?
İzmir gibi olağanüstü bir şehirde üniversite okumaya karar vermek hem de ailemin tüm "öğretmen ol, bayan için en rahat meslek" itirazlarına rağmen istediğim bölümü tercih etmem. 
- Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Sabahları kendime enfes kahvaltılar hazırlamak ama sadece kendime. (bencillik)
-En sevdiğiniz üç yemek?
Bandırma'nın meşhur iskender kebabı, kızartma ve anneanne mantısı.
- Giyim konusunda abartığınız eşya?
Çantalara karşı zaafım var. Bazen olayı gerçekten abartıp, kullanmayacağımı bildiğim halde abuk subuk çantalara para verebiliyorum.
-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz? Çocuklarınız yoksa anne ve babanız size nasıl hitap eder?
Çocuğum yok ama erkek olursa "oğluşum" diyebilirim yada "annecim" kulağıma çok hoş geliyor. Bizimkilere gelince babam genelde "güzelim, yavrum" annemde "kuşum" der. :))
- Sizi anlatan resim?


içimdeki tatlı minik, bırakma sakın beni hiç.
evet sıra geldi benim mime , wmina'cım mimlendin canım sen :))



6 kişi ahkam kesmiş:

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Sabahları kendime enfes kahvaltılar hazırlamak, ama sadece kendime (bencillik :P)

Ben de sadece kendime kahvaltı hazıralrım. Yaptığım pratik yemekleri sadece kendim yerim . başkasına vermem, mutfak orda gitsin yapsın de mi :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen ya annem "bu sabahta kahvaltıyı sen hazırla" deyince içimde sıfır hevesle yöneliyorum mutfağa, dayatma gibi geliyor :( elin ayağın tutuyo sen hazırla demek gelio içimden ama söyleyemiyo tabi insan

Adsız dedi ki...

kesinlikle söylenmiyo :)
ben de mim pasladım sana, bi ara bakarsın diğğmi ayşa ? :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ayıpsın teğet geçer miyim hiç ;) en yakın zamanda yazıcam :))

baboo cane dedi ki...

mimlenmek ne güzel bişeymiş!!!...benimde böyle mimleyebileceğim arkadaşlarım olsaydı keşke!!!....
( 8' }}}}}
ama olsun,daha güvendiğim bir dostum var ama sır!!.....çok sevdim seni Ayşa!!!.....çok güzel bir blog ayrıcada!!!.....( 8 DDDD

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

mimleyeceğin arkadaşların var mı bilmem ama,sni mimleyen artık bir arkadaşın var. Bundan sonra ilk mimi sana uğurluycam haberin ola ;)
ayrıyetten canım blogumu beğendiğine sevindim :) diğer iki (tele-vizyondakiler ve okumak lazım) blogglarımada göz atabilirsn, onlarıda seveceğine eminim. Bende senin blogunu çok sevdim bu arada :))