19 Eylül 2009 Cumartesi

Şeker Bayramınız Kutlu Olsun


Bayram münasebetiyle Bandırmaya varmış bulunmaktayım. (yaklaşık 2 oldu) İnternet bağlantısında sorun olduğundan açamıyorum blogu her zaman. Malumunuz yarın Ramazan Bayramı, benim sevdiğim adıyla Şeker Bayramı.
 Bayramlık ciciler alındı. Şimdi tek kalan oturup bayramı beklemek... Şimdiden her ihtimaller karşı bayramınız kutluyorum. Bayramınız kutlu, yarınınız umutlu , her daim mutlu olmanız dileğiyle. Çok baklava ve şekerli, bol bahşişli bayramlar diliyorum :)

4 kişi ahkam kesmiş:

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

sevdiklerinle birlikte seker tadında bi bayram gecirmen diegi ile :)

. dedi ki...

senin de bayramın kutlu ve mutlu olsun ^^

FFatiHH dedi ki...

Bayramın kUtluu olsun :)
Mutlu huzurlu sağlıklı ve yakınlarının sevdiklerinin yanında yakınında nice bayramlara..
nice şeker bayramlarına dersem iki katına çıkmış oluyo bu dileğim :)

birkadin dedi ki...

senin de bayramin kutlu olsun aysa'cim, dileklerini benim yerime de gerceklestir :)