13 Eylül 2009 Pazar

Tartışma Konumuz: Neden Aldatılır?

Baştan belirtmeliyim ki biraz karamsar bir yazı olacak gibi.

Geçen hafta kız kıza muhabbet ediyoruz. Laf dönüp dolaşıyor aşk'a ,ilişkilere geliyor. Sonrada ihanete. Uzun uzun kafa yoruyoruz bu konuya. Neden aldatılır ve niçin ihanet edilebilir bir insana.. Arkadaşım "beni bugüne kadar sevgililerim aldattı hep" diyor. Bense suskunum bildiğim kadarıyla hiç aldatılmadım bugüne kadar. Ama dediğim gibi bildiğim kadarıyla. Bilmediklerim var mıdır, ayakta uyutuldum mu bugüne kadar bilemiyorum. Daha sonrada nedenini düşünüyoruz. "Neden bir insan gereği duyar?" diye. Sevgilisinden bulamadığı bir özelliği başkasında bulduğundan mı, ilişkiden sıkıldığından mı yoksa karşı tarafa kızıp ihaneti öc amaçlı kullandığından mı. Madem ilişkiden sıkıldın ya da birlikteliğin varken bir başkasına da ilgi duydun. Bunu söyleyemez misin karşıdaki insana. Gidip illa ki aldatman mı gerekir yani.


Bir anlam veremiyorum. Ne büyük bir saçmalık!
Birde evli barklı olup bu haltı yiyenleri hele hiç anlamıyorum. Televizyonda diyorlar ya "kocanızı elinizde tutmak için kendinize bakın". Çok komik geliyor bana. Kadın o güne kadar saçını eşi ve çocukları için süpürge etsin. Çocuğunuzu büyütsün ve yetiştirsin. Sonra git sen onu aldat, olacak iş mi? Sebebi ise sadece bakımsız olman mı ne saçma! Hülya Avşar n'apsın o da aldatıldı hem de yüzlerce kez. Ona ne bahane bulacaksın? Şimdi bunu tartışmaya açıyorum. İnsan neden aldatır?" tartışalım. Bayanlar ve baylar haydi bakalım hodri meydan.


6 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

aldatmış ve aldatılmış biri olarak konuşuyorum:
aldatmak intikam amaçlıdır... bu benim aldatılma nedenimdi... sebebi onun telefonlarına çıkmamamdı...

ben de aldattım, sebebi artık sıkılmam, aradığımı bulamamam ve bu durumdayken ben, karşı tarafın bana gittikçe daha çok bağlanmasıydı... boğuluyordum resmen... evde oturma okul varken, çalış işte diyordum, annesi çalışma derslerine konsantre ol diyordu.. benmki de derslerden vakit buldukça bana sarıyordu haliyle...

daraldım, çalışan adam seviyordum, olmayacağını anladım, 1 buçuk ay kadar buluşmaları hep erteledim çünkü özlemiyordum. başkasına aşık oldum ve bi bahane bulup terkettim.
o kadar.
başkasına aşık oldum demek çok zor.
nasılsa karşındakinin seni artık istemediğini özlemediğini anlarsın... anladığında bırak derim ben tüm okuyanlara.

muk

FFatiHH dedi ki...

bence bu soruya mantıklı cevap verilebilse zaten bu soru soruluyor olmazdı.Yani cevabı olsaydı bu sorunun eger "ayıbı da günahı da aptallıgıda" ortadan kalmış olacaktı.hiç ayıp olmaz olur mu ? cevabı yok ki. o yüzden saçma zaten aldatmak.

geçen şöyle bir cümle uydurmuştum :)

"Şimdiye kadar senin için cevap verebilecegin sorular sordum sana.Ama şimdi benim için inanabileceğim cevaplar ver bana."

inanabilecegin cevap yok ayşa :)
bana yine cevap verebileceğim sorular sor :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tmm Kısaca FD bi dahakine daha kolay yerlerden sorarım ;)

FFatiHH dedi ki...

:)
zor da olabilir ..
zor sorulardan kormam ben...
yeterki cevap verilebilir olsun :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Bu blogta sorudan ziyade paylaşım olsun istedim. Aldatanlar niye aldatmış , aldatılanlar niye aldatıldığını düşünüyor fln. Yaşanmışlıkları olanlar paylaşsn istedim sadece.

FFatiHH dedi ki...

Tmm bu da bana kapak olsun :)