28 Ekim 2009 Çarşamba

Başarısız Çöpçatan Bizzat Ben Kendimim

Bir el atmadığım çöpçatanlık olayı kalmıştı, ona da kendimi tutamayarak gene el atmış bulundum. Hem de bir kere de değil tam iki kere. (hiç hatalarından ders almayacak mısın sen cık cık...) Sonuç gene sıfıra sıfır elde var sıfır. Ayrıca bir adet kalbi kırık erkek buna karşılık ona yüz vermeyen bir dişi yaratık.

Daha önce bu halta kuzenimle en yakın arkadaşımı tanıştırmaya ve kendi fikrimce başgöz etmeye karar verince kalkışmıştım. Kanaatimce, birbirlerini sevecek, uyumlu bir çift olacaklardı. Ama hiç de umduğum gibi olmadı ilk girişimim büyük hüsranla sonuçlandı. İşin kötü yanı kuzenim kızdan hoşlanmış, kız arkadaşımsa kuzenime yüz vermemişti. Ayrıca "Bırak boş kalsın elim, yol yakınken dönelim, arkadaşım ol yeter, böylesi daha güzel" şeklinde yaklaşımlarda bulunmayı da ihmalde etmemişti.

Ardından gelen 2 ay kuzenimi teselli etmeye ve "hayırlısı buymuş" klişe avutmalarla geçmişti. Gel gelelim bu başarısızlık beni yıldırmamış geçtiğimiz günlerde ben ve girişimci bir o kadarda aşk böcüğü ruhum harekete geçti ve gene Esra Erol modlarında en yakın arkadaşlarımdan birini başka ona münasip gördüğüm genç bir erkek arkadaşla tanıştırma eğiliminde bulundum. Bu durum başlarda çok umut verici gibi gözükse de hüsran gene kaçınılmaz oldu. Sonuç gene aynıydı; kalbi bölük pörçük olmuş, serzenişin dibine vurmuş erkek arkadaş ve bu neticelere neden olan kız arkadaşım kaldı geriye. Allah'ın hakkı üç diyerek bu yazıyı burada sonlandırıyor, bir daha sefere burdan zaferimi müjdelemeyi ümit ediyorum.

Az hayal kırıklıklı, bol aşklı günler diliyorum. Sevip sevilesiniz inşallah!




3 kişi ahkam kesmiş:

absalom dedi ki...

amin.
:)))

iyi güsel de...
kalbi bölük pörçük olan hep oğlanlar oluyo senin hikayelerde...

gerçi hayat da böle değil mi?
ah ahhhh.
ah.

:)))

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Başarırsın bence bir gün :)
Benim 2 tane evlenen ve çocukları olan çöpçatanlık olayım var..
7 ye tamamlarsam cennete gideceğim onun için uğraşıyorum :)))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

senden ders almam lazm ama :)) çöpçatanlık dersi baksana hep çuvallıyorum. :))