19 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Mim Var, Benden İçeri



KİMbırly beni mimlemiş. İlk mim siftahını bana yönlendirmesi beni oldukça duygulandırdı açıkçası.
Şimdi gelelim mime.

1- En sevdiğiniz 3 çiçek ismi
- Beyaz gül (temizlik, saflık ve sevgi)
- Orkide (çok özelsin anlamı taşımakta kendisi)
- Ve papatya

2- Gerçekleşmeyi istediğiniz 3 hayaliniz.
- Öncelikle mutlu bir gelecek
- İstediğim mesleği yapmak (+bol maaş da olsa fena olmaz hani)
- Sevdiğim insanla yurtdışına çıkmak (İtalya ve Fransa falan tercihimdir)

3- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz.
-sevdiğim: pozitif olmam (sınav haftaları hariç), sevdiklerime değer vermem ve dürüstlüğüm.
- sevmediğim: haksızlığa hiç tahammül edemediğim için insanların kalbini kırabiliyorum bu yüzden. Karşımdaki her insanı kendi gibi zannetmem (saf yönüm galiba bu), sabırsızlığım.

4- Gıcık olduğunuz 3 hareket.
- Kendi bir şey zannedip ona buna dayılananlar
- Sokakta cakıdı cukudu sakız çiğneyen kadın türü
- Abaza erkek müsveddesi 

5-Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay.
Aklıma gelmedi şuan ama gelince yazcam söz.

Şimdi bu mimi de ben de Afet-i Devran'a paslıyorum efendim.


10 kişi ahkam kesmiş:

SmG dedi ki...

teşekkürler öpüyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bnde bnde :)) mucxxx :P

... dedi ki...

İzmir güzeliiii! Teşekkür ediyorum sana en kocamanından! Sakızı sokakta çiğneyen her kim olursa; kadın ya da erkek! Tiksiniyorum! Ve o sabır denen şey zamanla ekleniyor bünyeye, bakıyorsun değişmiyor canına yandımının dünyası ha deyince, sen de zamanının gelmesini bekliyorsun. Ama işte o arada iyimserliğini asla kaybetmemen önemli. Bilmiş bilmiş konuşmak hiç haddime düşmez ama ben son 1 senede sabır kazandım! Teşekkür ettim cicim, öpüyoring!

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederm minyonlarca defa Afet-i Devranım :P sabır konusunda da haklısın ama unutulmamalıdır ki sabreden derviş beklemekten geberimş :P şaka şaka :)) al dadlum hayrını gör mimin , kendine cici bak şeker :)

FFatiHH dedi ki...

bi sorun mu var ayşenur....
yorum yazdığımı sanıyodum..
yok sadece soruyorum..bi hata mı yaptımm...
yayınlama bunu..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Benden FDye duyuru, bugün sabah bn uyku haliyle senin yazdığı yorumu yayınlamak yerine iptal etmişim , özür dilerim senden :( yoksa en hakiki okuyucularımdansın yapar mıyım hiç öle bşy :) burdan bunu düzeltiyorum tekrardan kusura bakma :((

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ve son olarak zahmet olcak ama tekrar yazmanı rica ediyorum :))

FFatiHH dedi ki...

Önemli değil Ayşenur bi sorun olmadığına çok sevindim.

Ne mi yazmıştım.Mim hakında yazmıştım.Dedim ki aynı konuda bana gelen mim i kime şutlayım die anket vardı blogumda.Sen de vardın.Ama erken davranmışlar.Seni mimlemişler zaten :) böle demiştim.

özür dilemene gerek yok arkadaşım. :)

... dedi ki...

aldım gitti;)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca FD , kapanın elinde kalıyo mimler :P elini çabuk tutarsın bir dahakine artık :))