20 Kasım 2009 Cuma

İpin Ucunda Bir Hayat

Her zamanki gibi bu blogta isterdim şirinlikler yapayım, ahkam keseyim , akıl vereyim ve en önemlisi de güzel haberler vereyim sizlere ama malesef bugün çok tatsız bir haber aldım. Haliyle epey bir canım sıkıldı. Vizelerin bitmesiyle bende oluşan rahatlamasıyla eve döndüm bugün.

İki saat kadar sonra Hande adlı arkaşım mesaj atmış, "arayabilir misin, çok kötü birşey oldu!" diye. Bende bunu KPSS'ye girmişti, ona bağladım kendimce ve aradım merak içerisinde.

Telefonun ucunda hıçkırıklar içersinde " Tufan kaza geçirmiş, hastanedeymiş" dedi. Başta idrak edemedim sonradan anladım ki bu Tufan bizim ortak arkadaşımız olan Tufan'dı. Motorla kaza yapmış ve komadaymış. Yani durumu kritikmiş ve bahsettiği çocuk o kadar güçlü yaşına göre çok oturaklı biriydi.

İçimden gelen ses "o çok güçlü çocuk eminim Azrail'e meydan okuyacak" diyor. Aklıma en son gördüğüm zaman geliyor. Daha geçen bayram hep beraber bir yerlere gitmiş, gülmüş, eğlenmiştik. Şimdi ise hastanede ölümle pençeleşiyor. Bu inanılır gibi değil! Dualarım onunla ve şuan ona tek gerekli olan şeyde bu. Umarım hatta eminim iyi olacak ve eskisinden de daha da sağlam çıkıcak karşıma bir daha ki sefere. Hande haber alırsa bana da haber vericek. Umarım herşey iyi olur, iyi olacak, iyi olmalı..

1 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Allah acil şifa versin.Sapasağlam kalksın ayağa inşallah. Sediklerinin dualarını kabul etsin Allah. :( çOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN....