5 Kasım 2009 Perşembe

Şipşakçı Geldi Hanııımm!


Fotoğraf dersimiz münasebetiyle yeni fotoğraf makineme kavuşmuş bulunmaktayım.

Eskisine noldu diye merak edenler bunun cevabını geçmiş bloglarımda bulabilirler. Ama bu seferkine pek içim ısındı. Pek sevdim. (marka: Canon Powershot SX120)

Yarı profosyonel bir makine ama benim gibi bu işe yeni merak saranlar için gayet üstün özellikli bir makina diyebilirim. Daha dün akşam aldığım için henüz kılavuzu yalayıp yutamadım ama tez zamanda iyice öğrenicem makinenin özelliklerini.

İyice işi kapınca bir blog da çektiğim fotoğraflarım için açabilirim. Hem böylece o blogumda da benim gibi fotoğrafa yeni yeni merak saranlar, kendi çapında birşeyler çekenlerle (amatörlerle yani) ve profosyonellerde bilgi ve fikir paylaşımı yapabiliriz karşılıklı olarak.




2 kişi ahkam kesmiş:

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

ben de yeni bir makine almak istiyorum ve sx 100le başlayan hevesim çıtayı yükselte yükselte sx10is'a kadar çıktı. Alabilirsem sx10ıs istiyorum. Para biriktiremezsem sx120 de olabilir.
Hayırlı olsun makinen ;) Darısı başıma...

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağol cnm umarım istediğin fotoğraf makinene en yakın zamanda kavuşursun snde, darısı gani gani başına :P:))