10 Aralık 2009 Perşembe

Enteresan Kuaför Diyalogları

Bugün kuaföre gittim saçımı kestirmek ve boyatmak için. Kuaförde klasik bayan kuaför sahnesi hakim.

Durmadan konuşan benim dışımda iki müşteri, iki adet kuaför, bir tane de bakınmaya gelmiş kuaför tanıdığı. (sonuncusu olmazsa olmazdır) Kuafördeki genç kızın yarın düğünü varmış.


Yaşın sorma gibi bir gaflette bulundum. Yirmi cevabını verdi. Bir fena oldum, bir kötü oldum, anlatamam. Gerçi kız doğudan (Muşluymuş) ve ona göre yirmi oldukça uygun bir yaş.

Bir de ablası vardı görme ağzından çıkan bu cümleler benim dumura uğramama sebep oldu.

"-beyim cinayetten, hapishanede müebbet isteniyor, umarım af çıkar" demez mi hem de gayet relaks bir biçimde. Bir yanında ufacık 3-4 yaşlarında kızı var. Bir tane daha çocuğu varmış. Kocam en az 9 yıl alır o zamanda kızımız on iki yaşında olur falan dedi. Anladığım kadarıyla "kan davası" falan var sülale de. Çünkü babam ve eltimin kocası da hapiste dedi. (gayet de rahat söylüyor, hayretler içerisinde kaldım) Sormak istedim ama sormadım neden falan diye. Sadece yadırgamakla yetindim. Sülale de adam kalmamış bunlar düğün yapıyorlar, üstüne üstlük hobidi hobidi oynuyacaklar bir de düğünde.

İçimden zaman geçiyor ve Türkiye'nin bir kısmı ilerliyor ve kültür başkenti oluyor. Bir kısmı da olduğu yerde sayıyor diye geçirmeden edemiyorum.

3 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

kızım bu ne be:/ bayrampaşa cezaevinin kuaförüne mi gittin!
benim de olmazsa olmaz kuaför belam şudur: kuaföre girerim kapıdan girdiğim an kuafördeki en beceriksiz salak üzerime atlar evet ne olcaktı diye... bi de en iyisinin kendisi olduğunu zanneder. ben de kılım ya " siz diil, siz kahkülümü keser misiniz?" diyorum.
ay bozulmuyor da... bidahakine bir daha deniyor şansını

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

yok yahu izmir üçyolda hatta kuaförde değil güzellik merkezi :S:S çok ilginç cidden ama di mi :S:S

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

ay evet ne insanlar var... yaşam stili yapmış demek ki insanlar cinayet hapis olayını falan