1 Aralık 2009 Salı

Evim Evim Güzel Evim

Evime dün gece on bir itibariyle varmış bulunmaktayım. Bayram gerçekten güzel geçti ama gittiğimize değdi.

Beklemediğim kişilerden bayram mesajları aldım bu bayram. Zaten hep öyle olmaz mı doğum gününüzde ya da bayramlarda adını bildiğiniz ve birkaç kez muhabbet ettiğiniz bunun dışında başka samimiyetiniz olmayan insanlar sizi hatırlarlar ve mesaj atarlar. Duygulanır bir yandan da hoşunuza gider bu durum.

Bunun dışında bu bayram İzmir'in kıymetini bir kez daha anladım. Bilecik o kadar soğuktu ki! Ben ayağında converse bez ayakkabısı ve altımda siyah ince kumaş paltalonumla gittim ve dondum da dondum. Akılsızlığın cezasını ayaklarımsa, donarak fazlasıyla çektiler.

Ayrıca da yanımda fotoğraf makinemi da götürmüştüm ailecek hatta sülalecek fotolar çekindik. "Yaprak Dökümü" dizisinin finalinde çıkan aile saadeti fotoları gibi.

İşin tek kötü yanı artık dört gözle bekleyeceğim bir bayramın uzun süre olmaması. Yılbaşı bayramını bekleyeceğiz artık.

Bu bayramlık izlenimlerim bunlar. Bir sonraki blogta görüşmek ümidiyle, esen kalın efendim.



0 kişi ahkam kesmiş: