2 Aralık 2009 Çarşamba

Hayatımdaki Bay Eğriler

Hani öyle bir kavram var ya bay doğru diye.

Peki nedir bu bay doğru? Her kadının hayatında en fazla bir kez karşısına çıkacağı rivayet edilen başka tabirle de hayatının erkeği. Vallahi ben bugüne kadar kendisine rastlamadım. Benim tanıdıklarım bay eğriler oldu hep.

Kıskanç bay eğri, tripkar bay eğri, aşktan bunaltan bay eğri, anlayışsız bay eğri, çapkın bay eğri.




Oysa ki benim aradığım fazla bir şey değil ki! Dosdoğruyu aramıyorum, sadece doğruyu arıyorum ben. Acaba etrafımda da ben mi görmüyorum acaba kendilerini.

Biliyorum gün gelecek o kişi karşıma çıkacak bana her geçen gün biraz daha doğru olduğunu hissettirecek, buna inancım tam. Kim bilir belki okuldan elimde kitaplarımla çıkarken bay doğruya çarparım ve bay doğru kitaplarımı toplar ve verir bana, sonra büyük aşk hemde ilk bakışta. O dediğin ancak filmlerde dediğinizi duyar gibiyim. Neyse bu seferlik böyle olsun. Biraz Polyanacılığın kime zararı var ki!

1 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni.. başka da bişey demiyorum :)