22 Aralık 2009 Salı

Marilyn Monroe Artık Duvarımda


İşte posterimin tıpkısının aynısı 


Bugün kendime Üçyol metro içindeki kitapçıdan Marilyn Monroe posteri aldım. Geçen günde görmüştüm ama almamıştım. Bu sefer bu da satılmadan hemen bir tane edindim. Ayrıca geçen gün de internette poster satan çok güzel bir site keşfettim. Site: http://www.posteradam.com/ buradan hem kendinize hem de sevdiklerinize posterler alabilirsiniz.

(pop art, retro, vintage gibi seçeneklerde var.)

Ayrıca sitede büyük posterleriniz için birçok renkte çerçeveler de mevcut.

3 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

Marilyn Monroe tanrıçam benim (:
hepimizin duvarını süsleyen
güzel insan,güle güle kullan dostum (:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağol dostum duvarımda paralansın inş :P kadın fenomen :D ötesi yok

Profösör dedi ki...

Benim çalışma odamı, akşamın kızıllığında, okyanusta yol alan, ışıl ışıl parıldayan, dört bacasından da dört kıvrımlı dumanları yükselen, buharlı bir vapurun yol aldığını resimleyen "Titanic" posterini süslesin isterim. Çünkü ben onun bir mahzun yolcusuyum. :(