18 Aralık 2009 Cuma

Sihirli Değneğim Olsaydı



Fund' cum beni mimlemiş elimde sihirli değneğim olsaydı yada birşeyler dileme hakkım olsaydı 2010 için ne dilerdim mesela.

- Öncelikle notlarım yükselsin, not ortalamam da tabii.
- Karşıma beni benden çok sevecek olan beyaz atlı prensim çıksın artık.
- Arkadaşlarımla daha çok vakit geçirebileyim.
- Sosyal bir kelebek olayım.
- Sayısal loto bana çıksın bu sene.
- Yazın güzel bir yerde staj yapayım. 
- Her günüm bayram tadında, mutlu mesut geçsin.
- Annemin tolerans dozajı artsın.
- Anlamsız kişiler hayatıma girmesinler , hayatımda olan gereksiz kişilerse kendileri imha etsinler!

ben de bu mimi;


3 kişi ahkam kesmiş:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

ayşa dostum (:
temennilerin bir an evvel gerçekleşsin
yarınların dünden iyi olsun sağlıcakla kal (:

bu arada ben de mim'lenmişim
hayırlı olsun tüm evrene (:

FFatiHH dedi ki...

bende olsa öyle bi değnek önce notlarım düzlirdi...yada benim aynımdan bi tane daha meydana getirirdim..o sürünsün okul için çalışsın..sosyal hayatı olmasın..yani işte benim gibi olsun..bende gezeyim tozayımm..geceleri ders çalışmak yerine uyuyayım felan..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

öğrenci milletinin ortak temmenisidir heralde bu Fd :))yatığım yerden notlarım yükselsin , hayat daha da güzel olurdu o zaman :)