6 Aralık 2009 Pazar

Son Pişmanlık Fayda Etmez, Git Ona Söyle

Bugün eski erkek arkadaşımın gidip en yakın dostuma (ayrıca ortak arkadaşımızda olur kendisi) bizi barıştırmamızı söylemiş. O kadar güldüm ki anlatamam! Gene şaşırmadım bu sonuca.

Aklının başına iki sene sonra gelmesi de hayli ilginç. Yurtdışındaydı yeni dönmüş gelir gelmez de Facebook'ta eklesin beni diye haber salmış. Aklınca bana ulaşacak, oradan Msn, oradan da yüz yüze görüşelim falan filan.
Klasik erkek mantığı.. Ama artık yok öyle bir ihtimal. Hemen sert de çıkmadım tabii! Azıcık süründürmek lazım geçmişin hatrına. Ama bir yandan da bu durum hoşuma gitti çünkü bir kez daha beklediğim oldu. 



Son olarak ,

Git ona git benden selam söyle selam söyle
Aramasın artık hiç beni öyle beni öyle
Son pişmanlık fayda etmez git ona söyle.




3 kişi ahkam kesmiş:

Mavi Kuş dedi ki...

Yinede mutlu eder insanı bu durum.

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

ha ha evet insanı mutlu etmekten çok havalara girmesine neden oluyo , örnek bir zamanlar ben :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bir tür ego tatmini de desek yanlış olmaz hani ;)