14 Ocak 2010 Perşembe

1. Güneş Işığı Ödülleri Sahiplerini Buldu

güneşin oğlu dostum beni kendi adına layık olarak "güneş ışığı ödülü"nü layık görmüş. Buradan teşekürrü ona bir borç bilirim. Gelelim benim ödüllerime;


İlk ödülüm fund'uma o benim tabirimle; hayatını dolu dolu yaşamayı seven, arkadaşlarına deli gibi bağlı, bir o kadar fotojenik ve blog aleminde tanıdığım en renkli kişi. Ayrıca benim gibi beyaz atlı prensini bulacağına dair her daim inancı var.

İkinci ödülüm ise blogumun yeni müptelası olan Yiğit'e, sağolsun yorumlarıyla beni hiç yalnız bırakmıyor. Blogundan anladığım kadarıyla içinden geldiği gibi karalayan, hiçbir şey yazasım yok deyip aksine gerçekten yazası çok olan, eğlenceli bir arkadaş.

Üçüncü ödülüm, ilk blog takipçilerimden olan ve halada beni yalnız bırakmayan, düşüncelerimizin bağdaşlaştığı arkadaşım Kısaca F.D.'ye gelsin.

Dördüncü ödülüm ise Hesionka'ya gelsin. Çünkü Hesi çok hamarat, tarz sahibi, iyi bir blog yazarı, becerikli bir grafik tasarımcısı, hem de becerikli bir ev hanımı. Böylesi özellikler bir araya zor gelir.

Beşincisi ise, asi güzel Yılsev'e gelsin. Onunda yazılarını zevkle takip ediyorum. En çok da ruh halini yazdıklarına yansıtmasını seviyorum.

Ödüllerim şimdilik bu kadar. Alanları da tebrik ediyorum. Bir sonraki ödül gününde görüşmek dileklerimle.



4 kişi ahkam kesmiş:

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

ay yerim! çok sevindim:)))

Yiğit dedi ki...

sonunda be! işte bu be! matematikten 100 almış gibi sevindim inan. Teşekkürler:))

FFatiHH dedi ki...

çok teşekkür ederim ederim Ayşenur.Çok mutlu oldum.ilk ödülümü sen verdin :) kal sağlıcakla

Plesenta dedi ki...

Çok teşekkürler Ayşenur ' cum.. Sevilmektesin ! ((:
Mutlu kal tatlım .. !