9 Ocak 2010 Cumartesi

2 Dil, 1 Bavul

Geçen hafta izledim "2 Dil, 1 Bavul" filmini ve öğretmenlik mesleğine bir kez daha gıpta ettim. (bir öğretmen kızı olarak)


Filmde Muş'a tayini çıkan Denizli'li bir öğretmenin öğretmek adına verdiği büyük mücadeleyi anlatıyor. Mücadele diyorum çünkü bir yandan da Türkçe bilmeyen kürt öğrenciler, bir yandan kürtçeden tek kelime anlamayan bir öğretmen. Ama (Emre) öğretmen elbette ki yılmıyor. Bütün sene boyunca didiniyor ve hem konuşmayı hem de yazıp,okumayı öğretiyor Muş'lu çocuklara.

Çekimler her ne kadar basit olsa da (ayrıca belgesel tarzında) filmi izlerken insan kendini sınıftan bir öğrenci gibi hissediyor.. Hala izlemeyen varsa şiddetle tavsiye edilir.

3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

bende dün akşam izledim :) Bayıldımm..Zülküf bitirdi beni :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen ya Zülküf idolüm zaten =))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Bende izler izlemez yazmıştım.Rica ederim Zülküf değil Zilkif :))