21 Ocak 2010 Perşembe

Fenalardayım

Final haftası yaklaştıkça günlük gıda tüketimimde gittikçe artmakta ve her geçen gün artan öğün sayısındaki meydana gelen artış da gittikçe beni endişelendirmekte.

Ders çalışmak dışında her şeyi yapabilitem var; temizlik olsun, salak salak nette gezmek olsun, telefonda arkadaşlarla konuşmak olsun, abuk subuk dizileri izlemek olsun.

Sözde final öncesi tatili ama vicdanımla savaşma haftası mübarek. Sol omzuma şeytan çömmüş "Daha 4 gün daha var ya rahat çalışırsın, kasma hiç kendini" diyor, sağ omzumdaki melaikede "Otur da çalış safaloz, miskin miskin dolaşma etrafta" diyor. Hangisine kulak vereyim şaşırdım.

İlham perisi gelse ya! Gerçi ders için gelene de peri demem ki ben, peri güzel bir şey çünkü ya.



8 kişi ahkam kesmiş:

Terapist dedi ki...

Ben ders çalışmaya başladım mı bırakamıyorum ama sonra abartıyorum bir hafta falan ders çalışamıyorum. Düzensizlik mi yoksa düzen mi anlayamadım ama elimde değil. Zaten ders çalışmak dışında kaldığım yurtta yaabileceğim sadece muhabbet... =)

Kısaca Fd dedi ki...

Onun çaresi yok Ayşenur.İlla son gün çalışacaksın..

ayşa dedi ki...

@Terapist işte ben daha motive sürecindeyim ilk sınavı bir atlatsam çalışma temposuna giricem ama =))

@Kısaca Fd evet ben de artık öyle yapıcam fatih, mecburen =((

Yiğit dedi ki...

harbiden yaa. insan istemediği bişeyle meşgul olacağı zaman sevmediği bi çok şeyle meşgul olmayı daha çok istiyo. Niye böyle:))

ayşa dedi ki...

valla öğrenci olmanın getirdiği bişey heraLde =)) normal saate 8 saat uykuyla durabilen ben sınav zamanı 12 saate kdr uyuyabiliyorum. Bir nevi ders çaLışmaktan kaçış =)) bırakında uyuyayım sonra blogta yazı yazayım , vileda falan yapayım yerleri.. (içimdeki ev hanımı ruhunun bu günlerde atağa geçmesi, sınavlar bitincede beni terketmesi sorunsalı =))

Kısaca Fd dedi ki...

Bir mimin ve bir de ödülün var Ayşenur :) Kabul edersen...

"spawny dude" (güneşin oğlu) dedi ki...

ayşa dostum biliyorum final haftasındasın ama mimlendin!
haberin olsun finallerden sonra..
o da ne kısaca fd de mimlemiş umarım pişti olmadık ehi (:

sağlıcakla

ayşa dedi ki...

Kısaca Fd ve Spawny Dude psikolojimin düzeldiğini hissettiğim ilk an oturup mimleri yazıcam emin oLabilirsiniz =) 2nizede mimLer için ayrıca teşekkürler çok çok =))