19 Şubat 2010 Cuma

Cosmopolitan Hatunu Olmak



Normalde Cosmopolitan tarzında dergilere pek para vermem. Çünkü içinde yer alanların benim yaşam tarzıma hatta bir çok kadının hayat (ki Türkiye) standartlarına uymadığını düşünüyorum. Ama geçen gün sırf meraktan aldım ve inceledim. Gerek ilişkiler bazında, gerekse moda açısından.

 Peki bu dergiler neden mi böyle, haydi bir göz atalım;

!! Cosmopolitan kadını sevgilisiyle her haltı her yerde yiyebilir. Arabada, sinemada, asansörde, alışverişte (hatta kabininde)... Ama normalde öyle mi ya! Mesela oku sen dergiyi gaza falan gel ve sevgilini al git absürd yerlerde olmadık hareketleri yap. Bak o zaman Türk halkı ne yapıyor seni! En azından bir teyzenin gazabına uğrayacağın kesin. "Evladım eviniz yok mu sizin", "Püüüh terbiyesizler, ananız babanız nasıl müsade ediyor böyle şeylere!!" gibi tepkiler muhtemeller arasında.

!! Cosmopolitan kadını her yerde her şekilde giyinebilir hatta giyinmeyip yarı çıplak dolaşması olasıdır. Türkiye standartlarında normal aynı kot ve kazak dahi giydiğinizde laf yerken artık öyle çıplak gezmeye kalksanız sonuç ne olur tahmin bile edemiyorum.

!! Cosmopolitan kadını el kadar çantaya 500 tl verebilir gözünü kırpmadan ama Türkiye'de kaç kaç kesim bir çantaya o kadar para verebilir işte bu da tartışılır.

!! Cosmopolitan kadını olmak rüküşlükte son nokta olmaktır. Sokakta giyilmeyecek mor külotlu çorapları giymek, kafana garip toka denilen objeler takıp gezmektir. Normalde sokakta giyildiğinde ise deli damgası yenmesi olasıdır.

!! Ve son olarak siz siz olun derginin sonundaki astroloji sayfasında burcunuzla ilgili şeyleri sakın ciddiye almayın. Örneğin bana sarışınları bırak artık kumrallara yönel diye bir tavsiyede bulunmuş. Tüm burçlarda hemen hemen sevgilinle şurada oynaş, burada şunu yap falan diye tavsiyelerde bulunuyor burcunu söylemekten ziyade.

Son olarak bu dergiler fena ama çok fena! Hele ki verilen tavsiyelere uymaya kalkarsan insanı yoldan çıkarabilitesi oldukça yüksek.





2 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

Bu dergilerin amacı (ki sayısıda çoktur aynı yayınevi basar)türk aile yapısını yıkmak içindir.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle haklısın!