17 Şubat 2010 Çarşamba

Neler Oldu Neler Bitti

Biriktirmedeyim bir kaç gündür. Şimdi ise madde madde havadislerim var sizlere;

* Hayatımda ilk defa Bandırma'dayken hakkını vermek suretiyle Hande ve Kadir çiftine Bandırma'nın meşhur iskender kebabını parama kıyarak ısmarladım. Bu olay önemlidir bilhassa kıymetli paramı harcamam açısından. Buradan blogerlara da Bandırma'ya yollara düşerse Meşhur İskender Dönercisi'ne uğramaları şiddetle tavsiye ediyorum.

* 14 Şubat'ı teğet geçtim hiç olmamışcasına. Aıradandı benim için, bir o kadar da gereksiz. Yalnız olmam kaynaklı değil elbette. Gerçekten de gereksiz olduğundan. Etrafımdaki çiftlerde aynı düşünce.


Ayrıca zaten 14 Şubatta yoldaydım, otobüste dombili bir hanımla yan yana 4,5 saat geçen ormantik anlar süsledi bütün günümü.

* Dün sonunda istediğim Gülse Birsel'in "Velev ki ciddiyim!" adlı kitabını aldım. Daha önceki kitaplarını sevenler bunuda seveceklerdir eminim..

* Son olarak "Korsana Hayır!" konulu yarışmaya afiş gönderdim bugün. Bakalım neler olacak, sonucu sabırsızlıkla beklenmekte.


0 kişi ahkam kesmiş: