25 Mart 2010 Perşembe

Saplantılı Aşk

Şu ana kadar hiç yaşamadığım ancak bir çok kez tanık olduğum sorunlardan biridir eski sevgili sorunsalı.

Bir ilişkiye başlanır, her şey güllük gülistanlıktır. Taa ki günün birinde taraflardan birinin eski sevgilisini hala unutamadığını söylemesine kadar. Acaba rol mü yapmıştır bugüne kadar, seni seviyorum, seninle ne kadar mutluyum rolü. Bunu duyan karşı taraf yıkılır ve kendini eksik bile hissedebilir.

Geçen haftalarda tanık olduğum bir olaydan bahsedeyim öncelikle. Bir kız arkadaşım bir çocukla çıkmaya başlamıştı ve her şey o kadar hızlı ilerledi ki hemen hemen her gün görüşmeye başladılar. Ancak birinci haftanın sonunda çocuk arkadaşımın karşına geçerek denedim ama ben yapamıyorum, eski sevgilimi bir türlü unutamıyorum ayakları yapmaya başladı ve ayrılmak istediğini söyledi. Arkadaşım da haliyle kırıldı ve sen bilirsin diyerek işin içinden çıktı.

Ama madem eski sevgilini unutamadın be adam niye yeni bir ilişkiye bodoslama dalarsın diye sormazlar mı adama!

Yine aynı olay başka bir kız arkadaşımın başına geldi, sonuç gene aynı "denedim ama olmuyor" cevabı. Hele ilişkileri öyle bir haldeydi ki erkeğin eski sevgili hayalet gibi her daim aralarındaydı. Buna neden olan şeyse çocuğun saplantılı halleriydi. Demem odur ki saplantılı insanlarla olmak gerçekten çok zor! Teselli aracı olarak görülmekse ayrı bir kahredici durum. Uzak durulmalı böyle türlerden, bu da böyle biline!



2 kişi ahkam kesmiş:

absalom dedi ki...

işin türkcesini söliyim ben...
hatun kişisi bu yavruları şutlamıştır.
içlerinde ukte.
yara kalmıştır.
saplantı olmuştur.

ya da rekabeti kızıştırıyodur...
ya da bahanedir...

yoksa hangi hödük böle bi cümle kurar ayşa?
ki doru olsa bile.
ayıp ulan.

kızdım bak.

Kısaca Fd dedi ki...

Unutmak bazen kolay olmuyo ki arkadaşım.Unutmaya karar vermek bile zor.Ama bi gün artık tüm ümitlerin yıkılıyor ve unutmaya karar veriyorsun.Unutmalıyım..Artık kendimi bu dipsiz kuyudan çıkarmalıyım diyosun.Sonra karşına biri çıkıyor.Unutmaya çalıştığın o eski sevgiliden sonra ona bağlanmak istiyorsun.Kendini ona adamak hatta.geçmişi tamamen unutmak.Ama istiyorsun henüz.Bu bir süreç ve bir günde bir hafta da hatta bazen bir kaç ayda olacak bi iş değil.Buraya kadar bence bir sorun yok.Herkesin geçmişinde unutamayacağı biri olmuştur.Ama artık hayatında başka biri vardır.Geçmişe olan kapılar kapanmıştır.O sadece bir hatıradır.Geri dönme ihtimalini düşünmek bile aptallıktır.Hayatındaki o yeni kişiye saygısızlıktır.Diğer yandan böyle ayrılma sebepleri ne kadar doğrudur tartışılır.Ayrılmak istemiştir ve galiba en kısa süren ayrılık tartışması bu yolla sağlanır.Hımm peki defol la bitmesi muhtemeldir.Söyleyen kişi..Küfürleri önceden kabullenmek zorundadır.