4 Mayıs 2010 Salı

Benim Adım Kakılmıştır

Aynı kakılmış modundayım 2 gündür. Boynum öyle bir tutulmuş ki hiç öyle bir şey gelmedi bugüne kadar başıma. İğne görünce arkasına bakmadan kaçan ben, bu sabah canımın acısından sıfır inatla vurdurdum o iğneyi. Damarlarım üst üste binmiş, şişti falan. Ne biçim damarlarsa artık.

Sağa başımı döndüremem sonucu komple tüm vücudumu o yöne çevirmek zor ve yorucu işmiş.

Tek temmenim bir an evvel geçmesi. Normal hayatıma dönmek istiyorum artık.



5 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

ben de itilmiş olabilir miyim? itilmek sözcüğü çok sevimli bence.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

olabilirsin fakat kimi iteceğine bağlı =))

Adsız dedi ki...

o zaman itmiş oluyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hem itmiş hem itilmiş ol bence o daha iyi =))

Adsız dedi ki...

yuppi!