25 Mayıs 2010 Salı

Yorgunum Dostlarım Yorgunum Yorgun


Bu aralar o kadar yoğunum gibi, iki tane kampanya projesi (bir yığın afiş ve reklam filmi çekimleri), Açıköğretim dersleri, sunumlar, finaller... Daraldığımı hissediyorum artık. Durmadan kafamdan neyi ne zaman yapıcam diye planlar içindeyim. Ne zaman proje için toplanılacak , millet ne zaman bir araya gelecek... Farklı projelerde farklı gruplar oldu mu ayrı işler için bir araya gelmek ne kadar da zormuş meğer. Kimsenin boş vakti bir diğerininkini tutmuyor. Sınıfta herkesin birbirine sarası var. Projelerin bitiş tarihi yaklaştıkça herkes davul gibi  gerildi ve herkes birbirine sarmaya başladı. Bana kalırsa hiçbir şey yapasım yok. 

Kitap okuyayım, dergi okuyayım, salak salak internette takılayım, televizyondaki abuk subuk dizilere sarayım. Elime ne ders kitabı alasım var, ne de çalışasım. Havalar psikolojime eşlik eder gibi bir dengesiz, bir soğuk bir sıcak.

Geçen günde bir reklam ajansına staj için görüşmeye çağırdılar oraya gittim. Umarım olur da yaz boş boş geçmez hem de deneyim sahibi olurum. Yat yat nereye kadar. Bir an önce okul kapansın onu istiyorum ve de derslerimden geçeyim. On gün mi artık ne kadarsa tatil yapayım daha sonra da staja başlayayım. Evet tam olarak özlemini çektiğim şey bu. Tamamen yeni bir ortam.

Bakalım kısmet, nasip , şükür hatta mukedderat... Zaman neler gösterir bilinmez.



4 kişi ahkam kesmiş:

Adsız dedi ki...

Bu gün çok yoruldum, kendimi zor eve attım... Sonra bu başlığı görünce bir an gülümsedim... Tanrı bana işaret veriyor sandım... :)

Umarım hayattan zevk alacağın işler gerçekleşir... Bir nevi benim düşündüğüm şeyleri söylemişsin :Dx

Ama ben biraz daha uyumak istiyorum... Geceleri uykusuz sabahları dilediğim kadar uyumak istiyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sürekli uyku isteği bende de var bahar yorgunluğundan mıdır nedir çözemedim ..

Adsız dedi ki...

reklam ajansına beni de kabul etseler keşke staj için , neyin stajını yapacaksam :P ama hep çok merak etmişimdir bilimum ajansların nasıl işlediğini. gördükçe yaz buraya :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tamam başlayınca ilk işim yazmak olucak buraya merak etme =))