22 Haziran 2010 Salı

Erkekler Ne İster, Kadınlar Ne Anlar?


Geçen gün "Erkekler Ne İster, Kadınlar Ne Anlar?" filmini izledim. Filmde Ben Affleck, Drew Barymore, Scarlett Johansson, Jennifer Aniston gibi birçok ünlü aynı filmde.

Konusu klasik Adem'le Havva'dan beri tartışılagelen mevzu; ilişki boyunca erkekler ne ister kadınlar ise bunu neye yorar.

Konunu işlenişi "Kadın Aklı, Erkek Aklı" adlı filmi hatırlattı bana. İlişkiyi hem kadınların hem de erkeklerin bakış açısıyla işlemişler. Hayatın acı gerçekleri de denebilir buna.

İşte size filme dair, ufak bir soru;


Eğer bir erkekle ilk defa dışarı çıktıysan ve bu erkek bir dahaki seferki buluşma için seni arayamıyorsa, bunun sebebi ne olabilir?

A) Mutlaka numaranı kaybetmiştir.
B) Senden hiç mi hiç hoşlanmamıştır.
C) Telefonun başına bir şey gelmiştir ve senin numaran dahil tüm numaralar telinden silinmiştir.
D) Senden telefon bekliyordur.

Cevap mı ne, filmi izleyenler bunun cevabını adı gibi biliyorlar. Evet doğru cevabımız "B".  Kadınlar duygusal düşündükleri için muhtemelen bu şık onlar için en son ihtimal ve bu gerçeği kabul etmek istemezler. Acı gerçeklerle yüzleşmek isteyenler bu filmi tavsiye ederim.



1 kişi ahkam kesmiş:

Aysan dedi ki...

Bende uzun süreden beri bu filmi izlemek istiyordum.Paylaşımın için teşekkürler,adaşım.Keyifli yazılarını zevkle okudum.
Başarılar.