30 Haziran 2010 Çarşamba

Mim Özlemişim Ben Seni

Dün French Oje beni mimlemiş. Benden uzun zamandır mim yazmamamın verdiği hasretle hemen havada kaptım mimini. Mimde başkalarının da bilmesi gereken ve hayattan öğrendiğimiz sırrımız isteniyor.


Benim sırrım dostluğa dair. Bugüne kadar hayatımda birçok dost diye nitelendirdiğim insanlar oldu ama bunların sayısı iki en fazla üç tanedir. Arkadaşlıkla dostluk kavramı her ne kadar benzer anlama gelir gibi gözükseler de aralarında uçurumlar var aslında. Hayatta öğrendiğim en önemli şeylerden biri herkesin dost olamacağı ve dost sayınızı ne kadar az tutarsanız, dostluklarınız o kadar sahici olacağı. Etrafımda herkese dost gibi davranan "aşkım", "birtanem" diye gereksiz ve bir o kadar da samimiyetten uzak yalancı dostluklarla dolu. Bunun yanında dost dediğinin arkasından konuşan yada içten içe kıskanan insanlar da var. Aslında hayatta gerçek anlamda hiç dostu olmayan dostluk kavramının ne olduğunu bile bilmeyen insanlar bunlar. Size tavsiyem her zaman yanınızda olan çıkardan çok çok uzak, az sayıda ama sağlam ve hayat boyunca sizi arayacağından bir an bile tereddüt edemeyeceğiniz dostluklar kurun. Diğerlerini ise çıkarın hayatınızdan ve "Merhaba" ötesine geçmeyin onlarla.

Bende bu mimi Kısaca FD, Hande, Bakkal, Muffin ve Leah'e şutluyorum, haydi kolay gele...





4 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Teşekkürler Ayşenur :)
Hayattan öğrendiğimiz sır.Sır ise bunu benden başka kimsenin ben açıklamadan önce bilmiyor olması gerekir.Yani gerçekten hayattan öğrendiğimiz çok ince bir bilgi istenmiş.Ne olabilir ne olabilir.Dur dur buraya yazmasam daha iyi :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim efenim, güle güle kullan :))

Ayşegül dedi ki...

Teşekkür ederimmm yuppi kısa bi düşünme sürecinden sonra bu harıka soruyu cevaplıycam..
sevgiler..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

rica ederim ayşegül :)) bekliyoruz sabırsızlıkla ;)