15 Haziran 2010 Salı

Pazar Candır

Bugün annemi önüme katarak ne zamandır ertelediğimiz Salı pazarına gittik. Tezgah deşeledik, insan iteledik pek de güzel stres attık. Pazar ortamı malum kadınlar çıldırmış gibi bir bluz için birbirini çiğniyorlar. Hele bazıları öyle hırslı ki alma niyetinde olduğun ve elinle ayırdığın tişörtü bile çekip elinden alabilme kapasitesine sahipler. Bende gitmişken eşeledim, deşeledim ve iki t-şört, bir tane yelek ve bir tane de elbise aldım. Defosunun nerde olduğu bilinmeyen ve dükkan fiyatından çok çok ucuz fiyata olan tişört ve elbiseler beni benden aldı. Sınav arası stres attım pek de iyi oldu.

 İzmir'de oturanlara Hatay salı pazarını şiddetle tavsiye edilir. Az paraya çok iş, fena mı?


4 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

artiz olmuş hepsi şimdi..alırlar elinden tabi.. :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Artiz ne arar la pazarda :D:D o değilde sen nerdesin senelerdir uğramıyosun bloguma :))

FFatiHH dedi ki...

bizim orda uzun süre birbirine gitmeyen komşular bigün biri diğerine gidince ve ev sahibi olan kişi nerelerdesin geldiğin yok ,gelirmiydin sen buralara deyince,gelen kişi de "sizin terlikler bizim kapıda kalmış onları getirdim " der. yani sanki sen geliyosun da demek isterler..valla ayşecik napiim senin yorumlara ancak cevap verdim bloğumda :) sen de öyle sık yazmıyosun hem :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aslında sınavlarım yeni bitti 2-3 haftadır tamamen kopmuş durumdayım ama merak etme artık bol bol gezip yorum bırakıcam :)) tatilde vakit bol nasılsa ;)