11 Ağustos 2010 Çarşamba

İlham Kaçmadan Tutmak Lazım

Bu aralar milyonda bir uğrayan yazma hevesimi dikkate aldığımda ilhamım geçmeden hemen klavyeye sarılarak bu yazıyı metne dökmeye karar vermiş bulunmaktayım.

Bugün Handeyle konuştum telefonda. Klasik konumuz bir araya gelince yapılacaklar, dedikodular, aşk mevzuları, kpss, aöf, aile mevzuları, gelecek kaygısı falan. Kpssyi kazanır ve atanırsa İstanbula yerleşmeyi planlıyor Hande. Bende sen kapağı at stajlarda ve mezun olunca hemen yanındayım diyorum. Pembe pembe hayaller işte, tam 13-14 senedir kurulan, hiç de usanmıyoruz kurmaya. Bir yandan aklımda fikirler fludan nete doğru kaymaya başladı artık. Diplomamı alınca yüksek lisans yapmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım tabi bir yandan da çalışmak istiyorum. İstanbulda şöyle sağlam tanıdıklarım olsa hiç düşünmem atlar giderim ama öyle birisi yok henüz. (2 sene içinde çıkarsa bilemem tabi)

Diğer bir mevuzda geçen ay adsl faturasının yaklaşık olması gereken tutarın tam 5 katı gelince (yanlış duymadın) anladım ki wireless şifrem benim dışımda başka biri yada birileri tarafından bilinmekte ve de sömürülmekte, bu aklıma gelen en yüksek ihtimal. Vaktinde şifremi çok kolay almak benim hatamdı kabul. Bu işlerden anlamayan annem "film izleme" "dizi izleme" "film mi indiriyosun sen" diye beynimi yemesi de cabası. Hemen adsl yardımı arayarak şifreyi değiştirmeye karar verdim ve aradım. Uzun bir cebelleşmeden sonra halletik ama asap seviyem en üst seviyeye çıktı. Telefonun ucundaki adamın agresif yapısı hem beni yıprattı hem de kendisini. Hayatımda ilk defa şifre değiştiren birine azıcık hoşgörü beklerken hanfendi kelimesini "ulan hanfendi" ses tonunda çıkaran bir insanla karşılaştım. Neyse ki hallettim, bu ayın faturasını bekliyorum.

Ayakkabılara gelince kendileri Melissa Vivivenne Westwood olmakta. Yurt dışında satışa sunulan bir marka ancak Türkiyede de internet ortamında bulmak mümkün. Ben ilk görüşte aşık oldum ve bu ayakkabıyı bana alan ilk erkekle evlenebilirim o derece. Fiyat açısından hayli tuzlu hele ki yapım malzemesinin plastik olduğunu dikkate alırsak.

Ramazan geldi söylemeden edemiycem, oruç tutan herkese sabır diliyorum. Açlıkla sınandığımız yetmezmiş gibi, bunaltıcı sıcaklada sınanıyoruz bir yandan.

Şimdilik benden bu kadar sonra görüşmek üzere ilhamın tez zamanda tekrar uğraması dilekleriyle.


6 kişi ahkam kesmiş:

SokoPrens dedi ki...

"ulan hanfendi" güzelmiş, komik yani bilgehan hoca hala okulda mı ayca?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynı okul derken yaşarı mı kastettin anlamadım, bu arada ayça değil ayşa lütfen ama o kadar yazdık her yere yada sen ayşenur de :))

SokoPrens dedi ki...

yaşar değil bu arada dil sürcmesi icin pardon:(

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

o zaman bilgehan hoca dediğiniz kişi nerde?

SokoPrens dedi ki...

ege .bu arada gec bi cevap oldu ama

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

bi fikrim yok ege hakkında.