1 Ağustos 2010 Pazar

Staj Biter, Bu Kız Buralardan Gider


Cuma günü stajım bitmiş bulunmakta. Ayrılırken sevgi seli eşliğinde tamamladım stajımı. Ancak toplantı olduğu için ayrılık için pasta börek yenerek kalori almaya yönelik geleneksel ayrılık merasimini gerçekleştiremedik. 


Sözümüz var, pastamızı böreğimizi alıp gidicez bir gün.

Yarında Altınoluk'a tatile gidiyorum nihayet. Miskin miskin yatıcam, en önemli planım bu şimdilik.

Bugün Forum Bornova'ya gittim ve D&R'dan ne zamandır yanma aşkıyla tutuştuğum Pucca'nın kitabını aldım. Başlamaya niyetim yok henüz, deniz kenarında malak gibi yatarken okuma niyetindeyim. Zaten bu yüzden erteledim kitabı almayı bu kadar. Bu aralar Pucca'nın günlüğü bırak biz ünsüzleri ünlülerin arasında bile oldukça revaçta. Okuyalım bakalım neler döktürmüş Pucca bu kez. Blogunu okurkenki yüzüme yayılan kocaman gülümseme kitabı okurkende gerçekleşecek mi.

Bu arada ufukta yeni heycanlar gözükmekte ama henüz belli değil benden bu kadar gerisini sen çöz. Olan biten böyle şimdilik, bir süre yazamayabilirim belkide yazadabilirim. Hiç de belli olmaz sağım solum. Görüşürüz baş baş.



2 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

hadi darısı başıma :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen darısı başına :)