20 Eylül 2010 Pazartesi

Okulu Bile Özleten Sıkıntı Hali


Biri okulu özleyeceğimi söyleseydi eminim inanmazdım buna. Ama artık o kadar sıkıldım ki. Bir ay staj yaptım, bir ay da evde pinekledim. Bandırma'ya ve Altınoluk'a gittim. Yetti de arttı bile. 

O da yetmedi evde pineklemekten ev kadını ruhu kaçtı içime. Sabahlara Müge Anlı'yla başlar oldum. Bütün derdim "Melih bebeye n'oldu" ve "Sinem kız kaçırıldı mı acaba?" olmaya başladı. Akabinde "Su gibi", "Zuhal Topalla İzdivaç" ve "Esra Erolla evlen benimle" izleyerek kim kime talip olmuş acaba diye meraklanmaya başladım. Düşünüyorum da çok zor ya, ev kadını olmak. O kadar sıkıcı ki, tekdüze hep.

Neyse ki yarın okul kayıtları başlıyor. Haftaya da okul başlıyor artık. İlk dönem uzun sürücek eminim. Kış soğuk, palto mont, sabahları erken kalman için Allah'ın bir lütfu olan kırılası alarmlı saat, sabah sıcacık yataktan çıkıp okul yollarına dökülmek... İki sene sonra bu hallerimi arayacağımı çok da iyi biliyorum, o yüzden kararlıyım iyice tadını çıkarıcam bu son iki senenin. Okulun kıymetini bilmek gerek. Elin patronları insana acımıyor, yufka yürekli üniversite hocalarına benzemiyorlar azizim. O yüzden baş tacı etmek lazım hem okulu, hem de hocaları.




13 kişi ahkam kesmiş:

Gizem. dedi ki...

bir de o okulun hiç başlamadığını mezun olduğunu iş aradığını ama haber çıkmadığını düşünsene..işte ben tam olarak ben o kişiyim .

Angel dedi ki...

Bende 2009 Mezunuyum Okulumu Özledim Bende Gecen Sene Staj Gormustum Sımdı Staj Gordugum Yerde Calısıyorum :)

Lise Hayatı Bambaska...

Hiç Birşeye Değişimem :) Deseler Tekrar Lise Olur Muydun ? Kesınlıkle Evet Derdım :)

( Altınolukta Güzel Yerdır :D )

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Kısaca Gizem, aynen iş bulamama endişesini düşünmek istemiyorum bile. Umarım iş başvurularına en yakın zamanda yanıt gelir de, sevdiğin bir yerde işe başlarsın cnm.

™ мγdяєaм, liseyi bitireli 3 sene geçti üniversitedeyim ben, aksine lisede çok güzel anılarım olmadı. O kadar çok gruplaşma vardı ki herkes birbirine düşman gibiydi daha o yaşta. Neyse ki üniversitede çok iyi arkadaşlar hatta dostlar edindim, birazda onlara kavuşmaya olan sabırsızlık şuan yaşadığım.

P.S. : Altınoluk gerçekten güzel :P

Angel dedi ki...

Kaç Doğumlusun Canım Sen :)

Lise Zamanı Benımde Kargaşalı Kötü ve Güzel Anılarım Gectı Ama Değişemem Yine Bişeye :) İkizim Üniv. Hayatını Yasıyor Ben Ise Acıktan Devam :D

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

89'luyum ben. Olsun,hem çalışıp hem okuma şansın var seninde. İkizinede başarılar, tek yumurta ikizi misiniz?

Angel dedi ki...

Bende 90lıyım Canım.. Evet Öyle Bır Sansım Var Ilk Ayrılmamız Onunla :)

Yok Çift Yumurta İkiziyiz :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

hmm olsun hem kardeş hem arkadaş oluyodur sana ne güzel :))

Angel dedi ki...

Evet Canım O Yonden Guzel :)

SmG dedi ki...

bi de yarın okul kayıtları başlamayacak olanlar var :( birinci yoruma katılıyorum ve senin son cümlende söylediğin okulun kıymetini bilmek kısmına da öyle :)

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben de özlüyorum ya okulumu...aslından okulumdan hocalarımdan nefret ediyordum, asıl özlediğim arkadaşlarım ve evim...
keşke bir hafta bekleyecek olsam geri gelse hepsi...mezun olmak çok sıkıcı bir şey yaaa!

Rahime.T.E dedi ki...

Okul bittiğinde bu zamanlarda ne gidecek bir okulun nede gidecek bir işin olmadığında bugünlerini mumla arayacaksın benden söylemesi

Ayshenur dedi ki...

hehe geçen haftaki halimdi smdi acaba acılmasamıydıki ev kızı moduda iidi şeklindeim:p ama yok yok yine ögrenci olmak gibisi varmı?son senem ühü ühü!:(

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

o zaman sende kıymetini bil madem ki son senen ;) sanmam öyle diyeceğimi, müge anlıyı özlerim bi tek =P