8 Şubat 2011 Salı

Yapılası Anket, Tapılası Javier

Dün hayatımda ilk defa girişimci ruhumu koydum ortaya. Girişimci ruhum diyorum çünkü tanımadığım insanlarla konuşmak hele ki bir de ikna etmeye çalışmak benim açımdan "girişimcilik" kelimesinin tam karşılığı. Ege Üniversitesinde doktora yapan hocamızın doktora tezi için benimde içinde dahil olduğum 10 kişiden yardım istedi. 7 öğrenci, 3 de öğretim görevlisinden oluşan grubumuzla beraber Forum Bornovada dağılarak, anket sorularını orada alışveriş yapan kişilere sorduk. Neyse ki çoğu kişi "boş vakit" doldurmak için orada olduğundan bize vakit ayırmaları çokta zor olmadı. Anket konusu Forum Bornovada yapılan alışverişin ve reklamlarının kişiler tarafından nasıl karşılandığı ve tatmin edici olup olmadığıydı. Bayanların çoğu "alışveriş yaparken dertlerinden uzaklaştıklarını ve kendini unuttuklarını" kabul ederken, erkeklere göre ise alışverişin "ihtiyacımız vardı geldik"ten pek de öteye geçemediğine tanık oldum. Bunun yanında alışverişten nefret eden kadınlara da rast gelmediğim değil. Ama ne demişler istisnalar kaideyi bozmaz. Kısacası benim için çok farklı bir o kadar da eğlenceli bir deneyim olduğunu söyleyebilirim.


Birazda "Biutiful" filminden bahsetmek istiyorum sizlere. Javier Bardem'in oyunculuğunu ve karizmasını dillendirmeye gerek yok zaten. Bazı güzellikler evrenseldir, Javier Bardem de öyle gerçekten. =) Filmin konusunda ise "baba" hatta "koca" olma kavramları ele alınmış. Gerçekten gitmeye değer bir
film, gidiniz, sevdiklerinizi götürünüz efendim. :)






4 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Film nerde oynuyor. İhnternetten izleme şansımızın olduğunu söyleyebilir misiniz?

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Ben filmi sinemadan izledim 28 ocakta vizyona girdi. Ama gunlukfilm.com'dan da ileriki tarihlerde online olarak izleyebilirsiniz.

Ayshenur dedi ki...

kesinlkle katılıyorum barcelonada bu kimmiş yahuuu olmuştum ispanyol ya yakın hissedioruz kndimize galiba cnm:P

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

aynen bende ilk barcelona'da görmüştüm Javier Bardem'i. İspanyadan çok İspanyollara yakın olasımız varmış gibi geliyor bana daha çok :D:D