30 Mart 2011 Çarşamba

Doğum Günü Çocuğuyum Ama Ben


Arkamda tam dolu dolu 21 seneyi bırakıp tam 22 yaşına basıyorum tam bugün. Büyüyorum hatta yaşlanmaya başlıyorum. Bu senenin hesabını yapıyor, kafamda ölçüp biçiyor, 1 sene daha yaşamanın bana kazandırdıklarına bakıyorum. Bir senede birçok şey değişti ki hayatımda ve de etrafımda. Yanıma kar kalan birçok güzel ve mutlu anın yanında, tecrübe edinmemi sağlayan veya yeniden gözden geçirmemi gerektiren anlarda yaşandı bu zaman içerisinde. Ama iyi ki yaşamışım diyorum, çünkü tüm yaşananların geri kalan hayatımda bana kılavuz niteliğinde olduğunu farkındayım. (Bilhassa acı tecrübeler)

Geçen sene yeni yaşıma girerken arkadaşlarım ve ailem yalnız bırakmamışlardı. Bu sene ise onların yanında yeni biri daha hayatıma dahil oldu ve tüm bunların yanında yeni yaş dileklerime de dahil oldu elbette.

Uzun lafın kısası, bu senemin de çook iyi geçmesini ve en önemlisi geçmiş seneleri aratmamasını istiyorum. Başka ne mi istiyorum.. Staj başvurumun kabul edilmesini, sevmeyi, sevilmeyi, gülmeyi, güldürmeyi, mutlu olmayı ve etmeyi kısaca herkesin istediği şeyleri .. :)
Sizce çok şey mi istiyorum? Bugün bana mı has bırakın isteyeyim değil mi ama?




8 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Ağlamayan çocuğa meme verilmezmiş..

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu, mutlu ve umutlu olsun o zaman. :)

hayalci dedi ki...

Bugün sonsuz dilek hakkın var :)
İyi ki doğdun :)

FFatiHH dedi ki...

D.g.k.o.A :) Yok yok çok şey istemiyosun. Hatta senin ki istemek bile değil.İstememej.Kötü şeylerin olmasını istemiyorsun, ayrılıklar istemiyorsun, acı istemiyorsun, gelen yılların geçmiş yılları aratmasını istemiyorsun.Sen onlaarı isteme sadece biz de yani ailen arkadaşların sevenlerin de senin için güzel şeyler isteyelim.Başkasına edilen dualar günahsız bir dille yapılmış gibidir ya hani. Allah sana mutlu huzurlu sağlıklı bir hayat versin Ayşenur.Sevdiklerinle beraber tabi :) Tekrar yazayım kısaca. D.g.k.o.A :)

sophie'nin dünyası dedi ki...

çok değil cnm, ne güzel şeyler istiyorsun...
mutlu, huzurlu bir yaş diliyorum :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Profösör, başvuruyorum, cv'mi bir kaç defa yıldırır gibi yolluyorum. Daha ne yapabilirim ki :(

Doğum günümü kutlayan tüm bloggerlara çok teşekkür ediyorum. :) iyiki varlar

Profösör dedi ki...

Tamam o zaman inşallah iyi bir yer olur. dua edelim de..

doğum günü partisi dedi ki...

nice mutlu senelere artık baya bir yaşlanmışsındır :)