20 Mart 2011 Pazar

Hayatımın Fırsatını Tepmiş Olabilirim Bugün

İnsanın karşısına neyin ne zaman çıkacağı belli olmaz ya, dün geceden beri benim için de aynen öyle oldu. Dün akşam Forumda kafam rahat bir şekilde erkek arkadaşımla gezerken, tiyatroyla ilgilenen bir arkadaşım telefon etti. Kendisi bu aralar 'İzmir Çetesi' isimli dizide asistan olarak çalışıyor. Ki ben diziyi hiç izlemedim, konusunu dahi bilmiyorum. Kadir İnanır'ın kızını oynayan Duru isimle kızın kankası rolü için acil oyuncu aradıklarını ve facebookta dolanırken aklına ben geldiğimi ve fotoğraflarımı gösterek, beni role önerdiğini söyledi. Hem de bir kaç bölüm de değil, sürekli bir rolmüş. Ne yalan söyliyim ilk söylediği anda hayal dünyasına kapılmadım değil ancak gerçek hayata döndüğümde oyunculuğun o'sundan anlamadığım da çok bariz. En son piyesimi anaokulundayken oynamışım yani o derece. Kara kaşlı, kara gözlü benim neyimi beğenipte role uygun görmüşler o da ayrı bir merak konusu. Tüm bunları kafamdan geçirirken ani karar vermemek için bugün 9 eylül üni. tıp fakültesinde olan çekime gittim, oradaki bir bayan (ki önemli biriydi sanırım) haftaiçi fotoğraf çektirmem gerektiğini, fotoğrafı da istanbul'a yollayacaklarını söyledi. Ki zaten benim haftanın 5 günü dersim var, ona dahi vaktim yok.

Seçilmemin hiç bir garantisi olmamasına rağmen, fotoğraf çektirip insanların zamanını almaya gerek yok diye düşünerek ve arkadaşımla konuşarak, bu işin bana uymayacağını başka birini ayarlamasının daha uygun düşeceğini söyledim. Böylelikle bugüne dek hayal dahi etmediğim oyunculuk kariyerim, başlamadan son buldu. Üzülmedim de aksine kafam rahatladı, keşke bunun yerine istanbulda başvurduğum bir reklam ajansı yaz stajı için çağırsaydı, çok daha makbule geçerdi ya neyse. :)




2 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

bence çok isabetli karar vermişsin. Şatafatlı bir çıkmaz sokağa girmektense önün açık fakat taşlı bir yol daha evladır. Hayatının fırsatı sana gelen değil, senin planladığın ve bütün hücrelerinle kabul ettiğin bir mkariyere yelken açmalısın. En iyisi mi İstanbul'da bir ajans için staj başvurusunda bulunun.

ayşa dedi ki...

Evet hocam haklısınız, herkes eğitimini aldığı işi yapmalı, o alana yönelmeli bencede. İstanbulda 10'dan fazla ajansa cv'mi yolladım bir yer dışında dönen olmadı (ki ordan da arayabiliriz dediler, kesin bir yanıt vermediler). Herkes tanıdık aracılığla bir yerler ayarlarken, ben kendi çabamla ne kadar bulabilirim bilmiyorum ama en azından deniyorum. :