14 Nisan 2011 Perşembe

Kendimi Uzaktan Seyreder Gibi

Herkes facebookta mutlaka kendi adından ve soyadından olan insanlara bakmıştır. Bende iki sene önce kendimle aynı ismi paylaşanlara bakarken, onlardan birini ekledim. Nasıl bir psikolojiyle yaptım o an inan hiç bilmiyorum. Benden 3-4 yaş büyük ama fiziksel açıdan da çok farklı değiliz aslında Ayşenurla. İletişim bölümden mezun olmasa da şuan bir iş yerinde iletişim departmanında çalışıyor. O da koç burcu. Tesadüflerin ardı arkası kesilmiyor yani. Benim gibi miyop sorunu yüzünden lens kullanıyor. Hatta bir ara o da renkli lens takmaya heves etmiş falan. Kendimi karşıdan izler gibi oluyorum ona baktıkça. Diğer bir farkımızda onun Karadenizde yaşaması ve oralı olması.


Hatta bir gün facebook üzerinden konuştukta birkaç kez. Oldukça sıcak bir kız. Hayatımda ilk defa konuştuğum insana karşı sanki senelerdir tanıyormuşum gibi his beslemek hayli enteresan. Benim bir gün yolum Giresun'a düşerse, onunla gerçekten tanışmak çok istiyorum. Ya da onu olduğum şehirde misafir etmek. Tek emin olduğum şey ise, eminim birbirimize hiç yabancılık çekmeyeceğimiz.



6 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

Aslında sen şizofrenmişsin felan :) Sabah başka gece başkaymışsın. Değişmeyen tek şey isminmiş sonra. Farklı facebook hesapları felan :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

haha cidden :D iyi bir film konusu olabilir aslında :)

FFatiHH dedi ki...

kendini dürtebilen adam :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Şizoymuşum meğersem :D:D

FFatiHH dedi ki...

Sabook :)

Profösör dedi ki...

Güzelmiş...