11 Nisan 2011 Pazartesi

Stajyerlikte Yapılır, Badana da Boyada


İnanması zor ama şimdilik tüm vizelerim ve ödevlerim bitti. Şimdi de kendime staj yeri bulamamayı dert edindim, en son şikayet ediyordum. Ve hala aynı yerdeyim. Millet her yeri parselleye dursun ben hala birilerinin bana dönmesi derdindeyim. Kapı kapı gezip gidip 'stajyer lazım mıydı ağabey?' diye sorucam o olacak yani. Zorunlu olmasa gene er geç bir yer olur diyeceğim ama zorunlu olunca dert oluyor içime yahu!

Bu arada baharın gelmesi ve havalar düzelmesi de diğer mutlu edici nedenlerinden biri. Papatya falı bakma mevsimi geldi artık. Seviyor mu, sevmiyor mu diyerek cevabını papatyalarda aramak. Seviyor çıkıyorsa anlamsızca sevinmek, eğer sevmiyor çıktıysa alt tarafı fal ya nolcak deyip kestirip atarsın. Daha sonrada oturup bu şarkıyı dinlemek. :))

Şimdilik benden bu kadar, hoşçakalın :)





1 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Papatya falında sevmiyor diye çıkarsa bana kalırsa ben o gece hiç uyuyamam..