26 Haziran 2011 Pazar

Bu da Benim Seyahatname

Leyleği havada gördüm bir haftadır. Rotam bir günlüğüne dahi olsa da denize girmek (ve de az da olsa yanmak ;)) için Çeşme oldu. Pazartesi ise İzmir'den yola çıkarak memleketim Bandırma'ya gittim. Bandırma'da da 1 gün kaldıktan sonra ertesi gün deniz otobüsüyle İstanbul'a geçtim. 4 gün İstanbul'da kaldım ve 4 güne çok şey sığdırdım. Dün ise gene deniz otobüsüyle tekrar Bandırma'ya döndüm. Anlatacak öyle çok şey var ki. Kafam toparladığım zaman yani bir sonraki yazımda anlatacağım hepsini uzun uzun. Daha sırada Balıkesir var, ordan da başladığım yere İzmir'e döneceğim. Şimdilik işin rota kısmını halletim sayılır. Geriye kalan macera kısmını ise bir sonraki yazımda. Beni bekleyin anacım :) (arkası yarın, belkide yarından da yakın..)

1 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

İzmir İstanbul ve Bandırma. Bu üç şehir ilgim çekmiştir hep..