3 Haziran 2011 Cuma

Önce Staj, Sonra Yaz


Daha önce staj yeri bulamadım diye blogta dert yanmıştım bir kaç kez. Hatta öyle ki stresim kat ve kat artmıştı gün geçtikçe. Sonuç olarak bu haftaiçi nihayet kesinleşti. Temmuz ayının başında başlıyor stajım. Geçen sene reklam ajansında yapmıştım bu sene ise gazeteyi deniycem. Ne istediğimi anlamak açısından farklı bir deneyim olacak benim için. Bu kez Posta gazetesinin reklam departmanında görev alıcam. Umarım benim için iyi bir deneyim olur.

Bunun yanında, bugün itibariyle 3. sınıf derslerim de bitti. Nasıl geçicek, nasıl baş edicem derken nihayet tamamına erdirdim ve kara gözüktü. Geriye projelerim ve sınavlarım kaldı. Onları da verdim mi mutlu sona vardım demektir. Haftanın yorgunluğuyla bu yazıya son veriyorum, herkese stressiz sınav günleri ve sıçtım mavisiz geceler diliyorum.




2 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

umarım işlerin yolunda gider..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

teşekkürler, umarım..