2 Temmuz 2011 Cumartesi

Gezdim Tozdum Aman Aman

İki gündür İzmir'de olsam da kafamı toparlayıp hal-i vaziyetimi yazamadım sizlere. Önceki yazımda nerelere gittiğimden bahsetmiştim, bu yazımda ise olanları başlıklar halinde anlatacağım.


Yoldan Çıkarır İstanbul...

Hani Türk filmlerinde genç köylü kız ünlü olmak için İstanbul'a gelir, ardından kötü adamla ya da kötü kadınla karşılaşır ya. Ardından saf köylü kızı ünlü edilmek vaadiyle kandırılarak kendini pavyonda bulur falan. Benimde zihnimde İstanbul'a Bandırma üzerinden deniz otobüsüyle geçerken aynı senaryo belirdi. Hikayedeki köyden şehre inen saf köylü kızı bendim, vapurla karşılaştığımız ve bana 'aynı yöne gideceksek biz seni arabamızla bırakırız' diyen teyze ise genç kızları kötü yollara düşürmekle görevli kadındı. Bende her yaşıtım gibi yıllarca Türk filmleriyle büyümüştüm, Nuri Alço, Lale Belkıs karakterleri adeta ruhuma işlemişti. Ardından İstanbul'a vardığımda deniz otobüsünde gördüğüm bir çocuğun yanıma gelerek numaramı isteyip, ileri ki zamanlarda görüşmek istemesi de endişelerimi daha da arttırdı. İçimden ağzıma geleni söylemek geçse de, kibarca reddetmekle yetindim. Malum yabancı şehirdeyim. Kendi çöplüğümde olsam bilirdim vereceğim cevabı ya, neyse..

Hayaller Gerçek Oldu..

İstanbul'da daha önce de blogumda bahsettiğim dostum Hande'de kaldım. Fazla değil bir buçuk sene evvel hayaller kurardık. O zaman o kpss'ye ikinciye hazırlanıyordu. Morali çok bozuktu. Keşke puanım yüksek gelse de bende İstanbul'u tercih etsem diyordu. Ardından atansam ve kadrolu olsam. Eğer İstanbul'da olursa bende tatillerde yanına gelebilirdim. Ve bir buçuk sene sonra hayallerimiz gerçek oldu. İnsan yürekten isteyince gerçekten oluyor, bir kez daha bunu anladım.

Taşı Toprağı Altın İstanbul

Nadir anlar dışında şanslı olduğumu pek söyleyemem, ancak arkadaşım Handeyle başımıza gelenler cidden 'İstanbul'un taşı toprağı altınmış' dedirtti. Niye diye sorarsanız, birkaç kez yolda para bulmamız, 3,5 tl yerine akbilci amcanın karta tam 35 tl yüklemesi, trafiğe hiç mi hiç yakalanmamamız vs. Ben değildim ama arkadaşım çok ballıydı. Bende payımı düşeni aldım tabi. :)

Tek Dersten Büt'e Kalmak Yetenektir

Okuldaki notlarımın bu sene maşallahı var. Bu kadar rahatlığa bu notlar nasıl alınır bilemedim gerçekten. Hocalar bol kepçeden vermişler sağ olsunlar. :) Ancak açık öğretimden tek dersten büt'e kaldım. Ağustos sıcaklarından ders çalışmak çok eğlenceli olacaktır eminim.

İyi ki doğdun be Blog!

Blogumun 2. senesi doldu geçtiğimiz günlerde. Acısıyla, tatlısıyla beraber 2 seneyi geride bıraktık. Yazdıkça kafamı boşalttım, rahatladım. Aramıza yeri geldi engeller kondu, yasaklandı bu süre zarfında. Kapanacak niye içim içimi yedi ama neyse ki (şimdilik) bloguma kavuştum. Yazmayı seviyorum, siz takipçileri de. Blog iyi ki var, siz bloggerlar da iyi ki varsınız. :)

Önümüzdeki pazartesi de stajım başlıyor. Son tatil günlerimi de İzmir'de değerlendirme niyetindeyim. Bakalım ileriki günlerde neler olacak...











2 kişi ahkam kesmiş:

Profösör dedi ki...

Hayırlısı olur inşallah..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

teşekkür ederim. :)