14 Ağustos 2011 Pazar

2 Dizi Tavsiyesi



Stajımı yedim bitirdim.. 6 hafta ne çabuk geçti, çok uzun zaman gibi gelirken. Şimdi evde vakit geçirme zamanı. Ama alışınca nasıl olacak bilmiyorum bütün gün evde oturmak boş boş. Bu zaman zarfında Damages ve Pretty Little Liars dizilerine sardırdım. Damages'te henüz 1. sezonu bitirdim, Pretty Little Liars'ta ise yayınlanan son bölüme kadar izledim.

Pretty Little Liars'ta Spencer, Hanna, Aria ve Emily adlı dört yakın arkadaşın Alison adlı arkadaşlarının esrarengiz ölümünden sonra başlarına gelen esrarengiz olayları anlatıyor. Esrarengiz ve polisiye tarzı konuları sevdiğimden bu diziyi çok sevdim. Bir de dizi boyunca giydiği kıyafetlerde benim için ayrı bir merak konusu.

Damages ise Pretty Little Liars'ın aksine daha ciddi bir konuya sahip. Dizide Ellen Parson's adlı genç avukatın Hewes & Associaties adlı firmada işe girmesinden itibaren kendini ilginç bir davanın içinde bulmasıyla başlıyor. Ve de ardından kendini hapiste bulmasına kadar varacak ilginç olayları barındırıyor içerisinde.

Ne izlesem, nasıl vakit geçirsem diyenler için bu iki dizi biçilmiş kaftan. Benden söylemesi..

2 kişi ahkam kesmiş:

Leah dedi ki...

Pretty Little Liars'ta en beğendiğin kız kim? :)

Ben Spencer'ın tarzını, Emily'nin doğal güzelliğini çok seviyorum! :)

Damages'in ilk sezonunu izler gibi oldum ama o diziyi izlerken basıyorlar beni ya, çok gergin, çok daral geliyor bana.

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Spencer'ın zekasını ve kendisine olan özgüvenini seviyorum sanırım.

Emily'de dediğin gibi hem çok güzel hem de sportif bir yanı var. En çekicileri de o bence.

Hanna, pek aklıyla hareket etmese de sevimli buluyorum.

Aria da ufak tefek ama gerçekten onun da kendine has doğal bir güzelliği var.

Damages'e gelirsek, 1. sezon son bölümlere doğru hareketlendiğinden daha bir sarıyor insanı. Tabi sabredebilirsen o da ;)