25 Ekim 2011 Salı

Bir Sinema, Bir Konser


Geçtiğimiz Cumartesi günü ilk defa plansız sinemaya gitmenin keyfini yaşadım. Genelde sinemaya gideceğimiz zaman günü, saati, seansı, ıncığı, cıncığı her şeyi araştırırım. Bu kez vakit fazlalığından ne çıkarsa bahtımıza diyerek sinemaya gitmiş bulunduk. Düşündük, taşındık, saat olarak 2 seçeneğimiz olan filmler arasından kitaptan filme uyarlanan 'Bir Gün' filmine gitmekte karar kıldık. İyi ki de gitmişiz. Uzun zamandır izlediğim hiçbir filmden bu kadar etkilenmemiştim. Gerçekten güzel bir o kadar da duygusal bir filmdi.

Pazar günü ise Akbank Caz Festivali kapsamında ZAZ İzmir arena konserindeydik. İptal olur mu olmaz mı diye düşünürken iptal olmamıştı neyse ki. Daha önce caz konserine hiç gitmeyen biri olarak ilk deneyim gerçekten güzel oldu benim için. Şarkı sözlerine eşlik edemesem de dinlemek bile yetti bana.











2 kişi ahkam kesmiş:

yasemen k. dedi ki...

Ah sen bir de kitabını okusan! Tırt dersin filme ;)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

geçen metroda birinin elinde gördüm, kitabını da merak etmiyorum değilim. Sonunu bilsem de okurum belki gene :)