15 Aralık 2011 Perşembe

Güzel Şeymiş Beğenilmek

Daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi projeden dolayı epey bir yoğundum. Projenin sunumunu nihayet pazartesi günü gerçekleştirdik. Çalıştığımız firma 'Univera' adlı bir bilişim firmasıydı. Tabi bilişim denilen sektöre tamamen yabancı olmamızdan dolayı ilk 2-3 hafta bilişim nedir onu anlamakla geçti.


Netice olarak 4-5 haftalık bir süre zarfında raporumuz, rapora ait görsellerimiz ortaya çıkmış oldu. Ayrıca elimizden geleni hem sunumdan önce hem de sunum esnasında yaptık ve bunca strese de değdi. Raporun yanı sıra görsellerin de beğenilmesi beni o kadar mutlu etti ki. Çünkü hepsi benim elimden çıkmıştı. Ayrıca görselleri kullanabileceklerini söylediler. O an belli edemesem de gerçekten hoşuma gitti bu durum. Belkide en çok bu işin eğitimini almamış biri olarak kendi çabamla yaptığım çalışmaların beğenilmesi olmuştu beni mutlu eden.

Hocalar da takdir almamız bizi mutlu eden bir diğer şey oldu. Böyle devam etmemizi dilediler tabi bunun yanında.

Sonuç olarak, ilk projemizin takdir görmesi hem beni hem de grup arkadaşlarımı çok mutlu etti. Daha önümüzde çok proje var tabi. Umarım bundan sonrası çok daha iyi olur bizler için. Benim gibi mezun olmanın eşiğine yaklaşmış olanlara da kendime de başarı diliyorum. Çünkü mezun olmak kolay olmaya çalışmak daha zormuş onu anladım. Hepimize kolay gelsin ! :)


1 kişi ahkam kesmiş:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

merhaba mimledim seni :)