4 Aralık 2011 Pazar

İlk Anketim Sonuçlandı

Blogumda yer alan anket nihayet dün son buldu. Sayfama neden giriyorsun, sayfamı nasıl buluyorsun (ehe ehe google'dan deme sakın) cevabını aramıştım.


Toplamda 33 kişi oy kullanmış blogumda. Toplam 17 oy blogumun eğlenceli bulunduğunu söylemiş ve en çok oyu da bu seçenek almış. Diğer bir seçenekler olan uğranılası blog seçeneği ise 12 oyla blogumda ikinci en çok oyu alan seçenek olmuş. Son olarak ise 4 kişi blogumun sıkıcı olduğuna dair oy vermiş. Sıkıcı buluyorsun da hala blogumda niye vakit kaybediyorsundan ziyade başka bir sorum olacak onlara. Onlardan ricam blogumda ne olsa sıkılmazsınız cevabı. Video koy, ne giydim, ne sürdüm köşesi yap, şiir ve makalelere yer ver tavsiyeleri tamamen konseptim dışıdır. İlla sıkıcı bulanlara da sormuyor tabi ki. Diğer kişilerinde tavsiyelerini ciddiye alıcam. Bu arada anket olayını da bayağı sevdim, arada yapmakta yarar var. Yeniliklerimi bekleyin.. :)


3 kişi ahkam kesmiş:

FFatiHH dedi ki...

mim var ayşenur :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

özlemiştm mim yazmayı :) sağolasın ;)

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

:D eglencelı bır blog