10 Şubat 2012 Cuma

365 Kez Seni Seviyorum


Tam bir sene evvel hayatıma giren mucizeden bahsetmiştim sizlere. Üzerinden tam 1 sene geçti ve bugün birinci yılımız artık. Son bir senedir, her yeni gün için mutlu olma sebebim oldu, her gün bana kendimi şanslı hissettirdi, her gün beni dinledi, mutluluğumu paylaştı, nazımı çekti. Ve en önemlisi huzurun nerede olduğunu bir sene boyunca gösterdi bana. Nice aylara dedik bugüne kadar, şimdi nice yıllara döndü dileğimiz. İyi ki varsın diyorum, iyi ki de yanımdasın.

7 kişi ahkam kesmiş:

irituruncubalik dedi ki...

daha nice musmutlu birbirinden güzel aşk dolu yıllara canım :))

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

sağol canım :) kocaman bir inşallah benden iyi dileklerin için.

Adsız dedi ki...

cok kutlarim sizi tatlim, simdiden iyi sevgililer günü dileyim ozaman size ♥ ; )

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

Unknown dedi ki...

Canım umarım daha nice güzel yıllar geçirirsinz. Allah ayırmasın diyelimm:)Bende beklerim bloguma:)Beğenirsin umarım

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

tüm iyi dilekleriniz için çok sağolun. :)

guzellerguzelinergiz dedi ki...

cok ımrendım sımcık :)
benımde hayatımda bır ask var ama bır yanıyor bır sonuyor ısıgı...
senın ısıgın hıc sonmesın senınde dedıgın gıbı 365 gun :)
http://guzellerguzelinergiz.blogspot.com/