24 Haziran 2012 Pazar

Güler misin, Ağlar mısın?


Bu aralar farklı ruh halleri içerisinde geziyorum. 2-3 haftadır sürekli birşeyler oluyor. Tam seviniyorum sonra üzülüyorum ya da tam tersi oluyor. Okul balom beklediğimden de güzel geçti. Okulda ise mezun olur ayak durumlar farklı oldu. Ancak bir dersten yüksek not beklerken tam sınırdan geçmişim. Normalde kafaya takmazdım ama işin ucunda yüksek lisansı ucundan kaçırmak olunca kafaya taktım ister istemez. Nasıl olur bu falan derken vize notumun not hesabına geçmediğini öğrendim. Sıcaklarda 2 gün okula mekik dokudum ve hata anlaşıldı, düzeltildi. 

İşe başvurdum (geçmiş yazılarımda bulabilirsiniz) ancak iş yarı zamanlıdan tam zamanlıya dönünce şartlar uymadı ve bıraktım. Başlamadan  iş hikayem de bitti böylece. Ardından önceden başvurduğum Çaylaklar Kampı'na kabul edildim ve tam sevindim derken, bu kez kep töreniyle çakıştı ve o ihtimal de suya düştü. İki gün önce de grup arkadaşlarımla beraber katıldığımız, "İstanbul Markasını Sosyal ve Dijital Medyada Yönetmek" konusuyla TÜHİD'in (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) bu seneki yarışmasının sonucu belli oldu. (Bknz: Yapım Aşaması) Ön elemeden geçerek Salı günkü ödül törenine gideceğimizi öğrendim. Yarın da tören için İstanbul'a gidiyoruz. Bakalım neler olacak..

Takibimde kalın.

4 kişi ahkam kesmiş:

Çağla dedi ki...

bayildim blogunaaaa ve hemen takibe aldimmm!! banada beklerimmmmmm.

www.ciimciime.blogspot.com

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Çok teşekkür ederim Çağla'cım. Bloguna mutlaka uğruycam. :)

bayan mavi dedi ki...

En azından ekşınlı, maceralı bi hayatın var? Sorsalar hayır demezdim doğrusu bunları yaşamaya :/ Daha fazla hayal kırıklığına uğramaman için iyi şanslar dilerim.. :)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Evet ama bu aralar öyle, normalde bu kadar hareketli bir hayatım yok. Hatta mazbut bir yaşantım var derler ya aynen öyle. Umarım en az hayal kırıklığı içinde geçer hayatımız. İyi dileklerin çok teşekkürler. :)