25 Temmuz 2012 Çarşamba

Can'dan Bir Mim


Gerçek hayatta en yakın arkadaşlarımdan olan, blog alemine girişine birebir tanık olduğum ve az da olsa blog yazmasına teşvik ettiğim bir arkadaşım la reina ha muertouzun zamandan sonra bana mim paslayan kişi de oldu aynı zamanda.

Mimin konusu bana dair 7 bilgi. Ben de bu aralar olan durumumla ilgili maddeleri yazıyorum.

1) Bu aralar nötr ruh hallerinde geziyorum. Bir yanım negatifken diğer yanım pozitif. Okul bitti ya boşluktayım bir nevi.

2) Yüksek lisans başvuru ve mülakatı için kitaplar ve dergilerle boğuşuyorum bu sıra. Önüm arkadaş reklamcılık, pazarlama ve halkla ilişkiler oldu.

3) Blog adresimi - .com uzantısına dönüştürme fikrine sahibim. Hükümetin işi belli olmaz bir bakarsın gene sansürlenmiş gene bloglar. Bunca yazım ve takipçim gümbürtüye gitsin istemem.

4) Aklımda bir yarışmaya katılma fikri var. Bütün sene proje hazırlamaktan gına gelmesine rağmen diğer yandan bu yarışmaya hazırlanıyorum. (diğer 2 grup çalışanımla birlikte) Ödülü de epey yüksek bir para ödülü, motive olmayacak gibi de değil hani.

5)  Yarın hayatımda en fazla değer verdiğim kişilerden birinin doğum günü. Onun benim yanımda olması bana güç veriyor. Ne kendi ne ben ne de ikimizle alakalı olan özel günlere dair takıntısı olan biri değilim. Özel günlerde yan yana olabilmemiz bile benim için hediyeden çok daha fazla şey ifade ediyor.

6) Kendimi yazarak çok iyi ifade edebildiğimi düşünüyorum. Çünkü normal hayatta yazılarıma nazaran daha pasif birisiyim. Kendimi ortalara atabilen birisi (yırtık tiplerden) olamadım hiç bir zaman. Olmak isterdim ama olamıyorum. Yapım bu!

7) Son olarak takipçi sayımın 700'ü aştığı şu günlerde çok mutlu olduğumu da söylemeden edemeyeceğim. Yazdıklarımın takdir görmesi ne hoş. İleri de bir gün Ayşe Arman olamasam bile, Ayşe Nur Eker olarak yazılarımla bir yerlerde yer alabilirim belki kim bilir.

Mimi ise sıradaki son 3 takipçime paslıyorum.

Est =)
Bu Kız Neden Böyle
Reyhanla Herşey



5 kişi ahkam kesmiş:

reyhane dedi ki...

Merhaba mimi aldım, çok tşk. ederim, en kısa sürede yayınlayacağım cevaplarımı..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

Rica ederim. Kolay gelsin :)

Cas. dedi ki...

selam :) yoğun zamanlar geçirmem sebebiyle mimi daha yeni aldım en kısa zamanda yayınlarım bende.. çok teşekkür ederim :)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

merhaba ve bır ızmırlı blogger daha ben yenıyım sevgıler

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

the bircan, merhabalar aramıza hoşgeldin o zaman. :)